English

مصباحی‌ مقدم:

ترامپ می داند که جمهوری اسلامی ایران با کسی شوخی ندارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقتدار ایران یعنی اینکه ترامپ می داند که جمهوری اسلامی ایران با کسی شوخی ندارد و جواب محکمی را به دشمنان خود می دهد.

ترامپ می داند که جمهوری اسلامی ایران با کسی شوخی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ششمین نمایشگاه آثار تاریخی و سیاسی قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ اظهار کرد : مسیری که انقلاب اسلامی در این چهل سال طی کرده، مسیری است که از دوران ضعف به دوران قدرت رسیده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به برکت مشت‌های محکم مردم پیروز شد، در آن زمان بنا بود اجماع ملی به پیروزی برسد؛ اما دیدیم که مردم در این نهضت امام خمینی(ره) شرکت کردند و تنها قوت جمهوری اسلامی همین مسئله بود، وگرنه کودتاهای فراوانی در این انقلاب انجام شد، اما بر این انقلاب و نظام تاثیری نداشت.

وی تصریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی سپاه و ارتش بازسازی شد و دشمن را ناکام گذاشتیم.

مصباحی مقدم یادآور شد: امروزه در سطح منطقه ایران نفوذ دارد؛ خاطره‌ای در خصوص اهمیت ایران در منطقه و جهان دارم، بنده در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده ایران در کشور آلمان حضور پیدا کردم، یکی از چیزهایی که با وزیر خارجه این کشور صحبت کردیم و ایشان از من سوالی کرد، بنده در جواب به ایشان گفتم ایران دارای عمق استراتژیک است.

وی ادامه داد: عمق استراتژیک یعنی ایران دیگر آن ایرانی نیست که تقسیمات جعرافیایی آن را محدود کند، بلکه ایران در منطقه نفوذ فراوان دارد؛ این برکت جمهوری اسلامی است که در منطقه و جهان، ایران اسلامی نفوذ دارد.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) فرموند که فلسطین قطعه‌ای از جهان اسلام است، مسئله اول ما مسئله فلسطین است، امروز دیگر این راهپیمایی روز قدس متعلق به ایران نیست، بلکه این راهپیمایی در کشورهای غربی نیز برگزار می شود.

مصباحی مقدم ادامه داد: به برکت راهپیمایی و حضور شما مردم همیشه در صحنه، انقلاب اسلامی در جهان می درخشد، اقتدار ایران یعنی اینکه ترامپ می داند که جمهوری اسلامی ایران با کسی شوخی ندارد و جواب محکمی را به دشمنان خود می دهد.

مسائل اقتصادی جامعه را نباید به دست حوادث سپرد

وی خاطر نشان کرد: مسائل اقتصادی جامعه را نباید به دست حوادث سپرد، از دولتمردان درخواست داریم که روحیه انقلابی و حرکت جهادی را به چرخه بیاندازند، از جوانان نخبه و پُر انرژی و هزاران ظرفیت دیگر نیز بهرمنده شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه