English

سردار یزدی:

معامله قرن طنزی تلخ است که بارها شکست خورده است

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: مردم آماده‌اند تا از آرمان‌های فلسطین تمام قد دفاع کنند. معامله قرن هم طنزی تلخ است که بارها شکست خورده است.

معامله قرن طنزی تلخ است که بارها شکست خورده است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار رضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور مردم نشان دهنده حمایت از آرمان‌های بزرگ اسلامی بخصوص فلسطین است.

وی ادامه داد: مردم آماده‌اند تا از آرمان‌های فلسطین تمام قد دفاع کنند. معامله قرن هم طنزی تلخ است که بارها شکست خورده است.

فرمانده سپاه تهران ادامه داد: این‌ها از کمپ دیوید تا قراردادهای دیگرشان همه شکست خورده است. این معامله قرن هم نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت. البته ما موافق هستیم که معامله قرنی صورت بگیرد ولی این معامله باید در زمین‌های غزه و توسط مردم فلسطین برای تعیین سرنوشت خودشان باشد و آنها باید خودشان برای آینده‌شان تصمیم بگیرند.

وی ادامه داد: امروز میز مذاکره زمین فلسطین و غزه است و کسانی که سر این میز باید بنشینند کودکان فلسطینی هستند که به جرم دفاع از کشورشان در برابر رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

یزدی در پایان گفت: شکر خدا تاکنون هیچ مشکل امنیتی نداشته‌ایم و دشمنان هم می‌دانند که حضور مردم در صحنه هرگونه تحرکی را از آنها می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه