English

موسوی:

باید آمادگی دفاعی و نظامی خود را حفظ کنیم

سخنگوی وزارت خارجه ایران تاکید کرد: جنگی نخواهد شد اما باید آمادگی دفاعی و نظامی خود را حفظ کنیم.

باید آمادگی دفاعی و نظامی خود را حفظ کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، سید عباس موسوی  سخنگوی وزارت خارجه ایران در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان محمودآباد با بیان اینکه چاشنی فشار روانی و تبلیغاتی و اثرگذاری روی افکار مردم در دستور کار معاندین نظام است، اظهار کرد: خبر داریم که تیم هایی در کشور های مختلف در حال تزریق یأس از طریق فضای مجازی هستند، با رصد اخبار کشور و با توجه به آشنایی با روحیات ما خبرهایی را منتشر می کنند و چون با سواد رسانه‌ای بیگانه هستیم این اخبار را باور می‌کنیم.

وی با تاکید بر این که جنگی نخواهد شد اما باید آمادگی دفاعی و نظامی خود را حفظ کنیم، تصریح کرد: فرقی بین سردار سلیمانی و ظریف وجود ندارد و هر دو گوش به فرمان رهبری هستند.

موسوی با بیان این که هیچ دو گانه‌ای در کشور وجود ندارد و مسائل پیش آمده کار دشمنان برای ایجاد تفرقه بین مسئولان و مردم است، افزود: دلسرد کردن مردم یکی از طراحی‌های استکبار است که با تبلیغات زیرکانه در حال انجام اینکار هستند.

زیر بار گفتگو با فشار و تهدید نخواهیم رفت

سخنگوی وزارت خارجه یادآور شد: زمان، زمان اتحاد و همدل شدن مردم است. پیام ما ملت ایران به دنیا، پیام مقاومت است. ملتی هستیم که دنبال صلحیم اما  زیر بار گفت‌وگو با فشار و تهدید نخواهیم رفت؛ ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب همین روحیه را داریم و حفظ کردیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه