English

سرلشکر محمد باقری در پیامی تاکید کرد؛

سرانجام وعده صادق خداوند برای فلسطین محقق می‎شود

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی اظهار کرد: سرانجام وعده صادق خداوند برای "قصه پرغُصه فلسطین" محقق و به اذن الهی بساط اشغالگران برچیده خواهد شد.

سرانجام وعده صادق خداوند برای فلسطین محقق می‎شود

به گزار خبرگزاری موج به نقل از سپاه نیوز، سرلشکر محمد باقری ،  رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی از آحاد ملت ایران برای شرکت در راه پیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن پیام سرلشکر محمد باقری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدای کریم را شاکریم با درک لیالی مبارکه قدر و توفیق بهره مندی از برکات کثیر ضیافت الله الاکبر و ماه مبارک رمضان، ملت ایران در آستانه خلق حماسه ماندگار دیگری در حمایت از مظلوم و برائت از ظالم قرار گرفته است.

بی تردید "روز جهانی قدس" امسال به رستاخیز عظیم و پرخروش امت اسلامی در تجدید پیمان با آرمان بلند قدس شریف و پشتیبانی و همراهی با ملت مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم اشغالگر، جعلی و کودک کش صهیونیستی و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آن تبدیل و توّهم فرعون حاکم بر آمریکا در تحمیل "معامله نافرجام قرن" و محو فلسطین را به مانند رؤیای "خاورمیانه بزرگ" و "اسراییل از نیل تا فرات"  باطل خواهد ساخت.

به فضل الهی، به مانند چهل سال گذشته، با حضور پرشور، انقلابی و یکپارچه آحاد و اقشار مختلف ملت شریف ایران ـ از جمله خانواده بزرگ نیروهای مسلح کشور ـ در راه پیمایی سراسری روز جهانی قدس نشان داده خواهد  داد آرمان فلسطین و قدس نابود شدنی نیست و سرانجام وعده صادق خداوند برای "قصه پرغُصه فلسطین" محقق و به اذن الهی بساط اشغالگران برچیده و با آزادسازی سرزمین های اشغالی و بازگشت فلسطینی های آواره، پیکر زخم‌خورده "قبله اول مسلمین‌جهان" التیام ‌و "فلسطین مقتدر، مستقل و سرافراز" احیاء‌خواهد شد.

سرلشکر پاسدار محمد باقری . رییس ستاد کل نیروهای مسلح

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی