English

عضو کمیسیون امنیت ملی:

ظریف باید به خاطر گفتگو با آمریکایی ها پاسخگو باشد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: ظریف باید به خاطر گفتگویی که با آمریکایی ها در این شرایط انجام داده، پاسخگو باشد.

ظریف باید به خاطر گفتگو با آمریکایی ها پاسخگو باشد

سیدحسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: همانطور که رهبری معظم انقلاب اسلامی تاکید فرمودند، ما در هیچ سطحی با آمریکایی ها مذاکره نداریم و اساسا در این شرایط مذاکره را برای کشورمان سم مهلک می دانیم.

وی افزود: علت این است که آمریکا و جریان استکبار جهانی همواره علیه منافع ملت ایران گام برداشته و ما نمی توانیم با دشمنانی که تنها به قصد تضعیف ملت ایران برنامه ریزی می کنند، مذاکره ای داشته باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه مطلع شدیم که آقای ظریف به عنوان وزیر امور خارجه کشورمان در این شرایط با یک سناتور آمریکایی گفتگو کرده است.

نقوی حسینی گفت: تا این لحظه علت، موضوع و محور گفتگوی فوق به اطلاع نمایندگان رسانده نشده و معلوم نیست که ظریف از چه کسی و یا کدام نهاد برای انجام این گفتگو مجوز داشته است؟

وی افزود: ما در کمیسیون امنیت ملی مجلس منتظر هستیم که تا از موضوع و محور مذاکرات و گفتگوهای ظریف اطلاع حاصل کنیم تا بدانیم چرا وزیر امور خارجه در این شرایط حساس کشور حاضر به گفتگو با یک سناتور آمریکایی شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به طور قطع مجلس با احضار وزیر خارجه، از وی درباره این موضوع سوال خواهد کرد و گزارش آن را به مردم نیز ارائه می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی