English

لاریجانی:

روز قدس فریاد رسا برای احیا و دفاع از حقوق مردم فلسطین است

روز قدس فریاد رسا برای احیا و دفاع از حقوق مردم فلسطین است و پاسخی به رفتارهای ناهنجار در صحنه بین المللی و منطقه برای پایمال کردن حقوق فلسطینیان است.

روز قدس فریاد رسا برای احیا و دفاع از حقوق مردم فلسطین است

به گزارش خبرگزاری موج، علی لاریجانی رئیس مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه روز قدس اهمیت کانونی برای همه مسلمانان دارد، اظهار کرد: در شرایط فعلی تحرکات شیطنت آمیزی در منطقه تحت عنوان طرح بزرگ غرب دیده می‌شود و اجلاسی نیز در این خصوص برگزار خواهد شد که نقطه ننگینی برای همه کشورهایی است که در آن شرکت و این طرح را اجرا کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این طرح تئوری‌های صلح قبلی که به صورت خیلی ضعیف به حقوق فلسطینیان پرداخته بود، نادیده گرفته شده است و تسلط رژیم صهیونیستی بر کرانه باختری افزایش یافته است.

لاریجانی گفت: در صورت اجرای این طرح، کشور فلسطین، کشوری یهودی به معنی صهیونیستی خواهد بود و حقوق فلسطینیان کلاً از بین خواهد رفت و آوارگان فلسطینی هیچ نقشی در آینده این کشور نخواهند داشت. گویا قصد دارند پولی را به کشورهای دیگر دهند تا آوارگان وطن خود را فراموش کنند.

وی این طرح را خائنانه و رذیلانه خواند و گفت: برخی کشورهای کوچک خلیج فارس این اجلاس را دنبال می‌کنند.

رئیس مجلس گفت: ناتوی عربی، جبهه گیری روشن در برابر مقاومت در منطقه است که البته تا امروز موفق نبوده است.

لاریجانی با بیان اینکه نمایندگان و ملت ایران باید به برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس اهتمام داشته باشند، اظهار داشت: روز قدس فریاد رسا برای احیا و دفاع از حقوق مردم فلسطین است و پاسخی به رفتارهای ناهنجار در صحنه بین المللی و منطقه برای پایمال کردن حقوق فلسطینیان است.

وی در پایان از رقابت دوستانه در مجلس برای انتخابات هیئت رئیسه تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه