English

سردار صفوی:

هیچ قدرتی نمی تواند جلوی پیروزی های بزرگ ملت ایران را بگیرد

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: پیام انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل حاضر آن است که هیچ قدرتی نمی تواند جلوی پیروزی های بزرگ ملت ایران و پیروزیهای آینده انقلاب اسلامی را به رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای بگیرد

هیچ قدرتی نمی تواند جلوی پیروزی های بزرگ ملت ایران را بگیرد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در مراسم  هیئت رزمندگان اسلام غرب و شمال غرب کشور که با حضور جمعی از رزمندگان قدیمی وپیشمرگان کرد و خانواده شهداء بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خطه کردستان بویژه سرلشکر شهید بروجردی وسردار شهید سید حسین فیض  اردکانی برگزار گردید ، با اشاره به خصوصیات شهیدان خصوصا شهداء غرب کشور گفت: باید تاسف خورد بحال آنانکه از فلسفه شهادت و از زندگی در عصر ظهور بی خبرند، رمز و راز حیات ابدی شهیدان را انسان‌های کامل و انسان های مطلوب  و عارفان واصل درک می کنند و گرفتاران در چنبره قدرت طلبی رمز و راز حیات ابدی شهادت را در ک نمی کنند.

وی ادامه داد: شهیدان آمدند تا اشتیاق ظهور را در بین ملت ما دو صد چندان کنند تا همه ملت ما بفهمند یاران آخر الزمان چگونه عاشقانه در راه امامشان جان می دهند و شهیدان ما منتظران واقعی حضرت مهدی  عجل الله تعالی فرج الشریف بودند و خونشان حیات بخش فلسفه انتظار است و فلسفه انتظار فسلفه بقدرت رسیدن اسلام در جهان است.

وی افزود: پیام انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل حاضر آن است که هیچ قدرتی نمی تواند جلوی پیروزی های بزرگ ملت ایران  و پیروزی های آینده انقلاب اسلامی را به رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای بگیرد و  قطعا اسلام پیروز خواهد شد .

سرلشکر صفوی در ادامه به برخی از ویژگیهای شهیدان اشاره کرد و گفت: شهیدان ما ارتباط با خدا و ارتباط با نفس خود و نحوه تقابل با دشمن  و ارتباط با مردم  را بخوبی درک و تعریف  کرده بودند.

وی با اشاره به سابقه آشنایی خود با شهیدان بروجردی و حسین فیض گفت: وقتی بیاد خصوصیات شهید بروجردی می افتم به حال این شهید بزرگوار غبطه می خورم، شهیدان بروجردی و حسین فیض آرامش و سکینت خاصی داشتند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود: شهیدان بشدت از انشقاق پرهیز می کردند و برخورد محبت آمیز توام با استدلال حتی با مخالفین و ضد انقلاب داشتندو آنها به خویشتن داری و خود سازی اعتقاد داشتند .

سرلشکر صفوی در ادامه  با بیان ارتباط شهدا با دشمن و دشمن شناسی شهیدان گفت: شهیدان شناخت کاملی از ماهیت و اهداف دشمن و عمق دشمنی آنها  داشتند و دشمن شناسی خوبی داشتند،و اینکه پشت سر دشمن بعثی ، آمریکائی ها بودند را می دانستند.

شهیدان در برخرد با دشمنان قاطعیت مثال زدنی داشتند 

وی افزود: هیچگاه شهیدان از دشمن و حتی  از دشمن آمریکایی  نمی هراسیدند و در برخرد با دشمنان قاطعیت مثال زدنی داشتند و به خود تردید راه نمی دادند و علاوه بر آنکه به تبلیغات دشمن اعتنایی نمی کردند همواره به دشمنان بی اعتماد بودند.

سرلشکر صفوی ادامه داد: پیام امروز شهیدان به ما  اعتقاد به پیروزی و غلبه بر دشمن است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه