English

سرلشکر صفوی:

آمریکایی ها در راهبرد خود علیه کشورهای اسلامی با شکست مواجه می شوند

مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: قدرت آمریکا و غرب در رابطه با معادلات جهان اسلام و بزرگترین بحران جهان اسلام یعنی فلسطین رو به افول خواهد رفت و آمریکایی ها در راهبرد خود علیه کشورهای اسلامی با شکست مواجه خواهند شد.

آمریکایی ها در راهبرد خود علیه کشورهای اسلامی با شکست مواجه می شوند

به گزارش خبرگزاری موج، سرلشکر سید یحیی صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا  در حاشیه همایش بین المللی آینده جهان اسلام که صبح امروز برگزار شد در جمع خبرنگاران، گفت: بر اساس جمع بندی اندیشمندان حوزه راهبردی، قدرت هژمونی غرب به رهبری آمریکا با شکست مواجه شده و هم اکنون جهان به سمت چند جانبه گرایی در زمینه قدرت، سیاست و امنیت پیش می رود.

وی گفت: بسیاری از اندیشمندان راهبردی پنجاه سال آینده را اینگونه تصویرسازی می کنند که قدرت آینده بر مبنای فرهنگ، اقتصاد و جمعیت از غرب به شرق عالم حرکت می کند.

صفوی تاکید کرد: در شرق عالم و قاره آسیا سه کشور بزرگ چین، روسیه و هند از نظر قدرت اقتصادی، قدرت برتر خواهند شد و قطب جدیدی از قدرت به عنوان قدرت جهان اسلام با داشتن عوامل توانمندساز تمدنی، اقتصادی، فرهنگی و جمعیتی شکل خواهد گرفت.

مشاور عالی فرمانده کل قوا در پایان اظهار کرد: قدرت آمریکا و غرب در رابطه با معادلات جهان اسلام و بزرگترین بحران جهان اسلام یعنی فلسطین رو به افول خواهد رفت و آمریکایی ها در راهبرد خود علیه کشورهای اسلامی با شکست مواجه خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه