English

حسن روحانی:

سال‌های ۹۷ و ۹۸ جز سخت‌ترین سال‌ها، طی ۴۰ سال گذشته بوده است

رئیس‌جمهور کشورمان گفت: کار ما سخت‌تر از هر زمان دیگر است و سال‌های ۹۷ و ۹۸ جز سخت‌ترین سال‌ها طی ۴۰ سال گذشته بوده است و به هر مقدار که درست عمل کرده باشیم، اجر ما نیز بهترین اجرها خواهد بود.

سال‌های ۹۷ و ۹۸ جز سخت‌ترین سال‌ها، طی ۴۰ سال گذشته بوده است

به گزارش خبرگزاری موج، حسن روحانی رییس جمهور شامگاه یکشنبه (22 اردیبهشت) در دیدار صمیمی با خانواده دولت، با اشاره به اداره کشور در شرایط سخت و در عین حال با صلح و امنیت توسط مسئولان و خادمان دستگاه اجرایی اظهار کرد: تمام شئون زندگی مردم به نوعی به دولت مربوط می‌شود و تلاش کردیم با توجه به شرایط سخت و خشکسالی‌های سال گذشته و در حد امکان کشور را به خوبی اداره نماید.

رئیس‌جمهوری با تأکید بر این که طرز برخورد و نقش خانواده‌ها در روحیه اعضای دولت با توجه به چنین شرایط مشکل و دشواری بسیار مؤثر است، گفت: خانواده اعضای دولت باید روحیه مضاعف به مسئولین دولتی بدهند تا بتوانند بار شرایط سخت و سنگین وظایف خود را با قوت به دوش بکشند.

روحانی با تأکید بر این که می‌دانیم در حال حاضر مردم در فشار سخت و سنگین زندگی هستند و باید با تمام توان برای کاستن از فشار و رنج زندگی مردم بکوشیم، افزود: این مهم نیاز به فداکاری و خدمت بیشتر دارد و نحوه برخورد و ارائه خدمات به مردم بسیار مهم و تأثیرگذار است.

رئیس‌جمهوری با تأکید بر این که روزهای سخت کنونی امتحان بزرگ الهی برای همه ماست و باید همه مردم و مسئولین در این شرایط در پیشگاه خداوند سربلند باشیم، افزود: کار ما سخت‌تر از هر زمان دیگر است و سال‌های ۹۷ و ۹۸ جز سخت‌ترین سال‌ها طی ۴۰ سال گذشته بوده است و به هر مقدار که درست عمل کرده باشیم، اجر ما نیز بهترین اجرها خواهد بود.

روحانی در ابتدای سخنان خود با بیان این که ماه مبارک رمضان ماه عبادت، نزول قرآن و شب‌های قدر و کنار هم بودن و انس و الفت و برادری بیشتر است، گفت: قرابت و همدلی از مهم‌ترین فلسفه‌های افطار در ماه مبارک رمضان است.

رئیس‌جمهوری تأکید کرد: یک تصمیم درست وزیر یا مقام دولتی می‌تواند برای همه کشور، جامعه، کشورهای همسایه و منطقه بسیار تأثیرگذار باشد و به صلح و امنیت در منطقه کمک نماید. تصمیم مسئولان می‌تواند جامعه را به سمت برادری و یگانگی ببرد و در عین حال نیز می‌تواند خدای ناکرده مایه خسارات بسیار برای جامعه، کشور و منطقه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی