English

عضو کمیسیون امنیت ملی:

حضور ناو آمریکایی در خلیج فارس تنها برای ترساندن ایران است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حضور ناو آمریکایی در خلیج فارس تنها برای ترساندن ایران است.

حضور ناو آمریکایی در خلیج فارس تنها برای ترساندن ایران است

سیدقاسم جاسمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی موج، اظهار داشت: آمریکایی ها پس از خروج از برجام ، تلاش بسیاری داشتند تا ایران را بار دیگر به میز مذاکره کشانده و از ما امتیاز بگیرند.

وی افزود: این در حالی است که ایران یک بار به آمریکایی ها و به طور کلی طرف های غربی اعتماد کرده بود و دیگر اعتماد مجدد به آنها، هیچ معنی نداشته و نمی توانستیم بار دیگر با آنها مذاکره ای انجام دهیم که نتیجه این مذاکره از پیش مشخص است.

عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: آمریکایی ها، پس از تهدیدهای مکرر، اقدام به اعزام یک ناو هواپیمابر به منطقه خلیج فارس کرده و معتقدند که این اقدام آنها پیام روشنی برای ایران دارد.

جاسمی گفت: ما پیام اعزام ناو آمریکایی به منطقه را گرفته ایم. پیام این است که آنها فقط می خواهند ما را بترسانند و هدف دیگری ندارند. لذا اعزام این ناو به خلیج فارس، تاثیری در سیاست های ایران نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: امروز زمانی است که اگر در برابر آمریکایی ها موضع ضعف داشته باشیم و از سر ضعف با آنها روبرو شویم، به طور قطع تهدیدهای خود را افزایش داده و دست از تهدید بر نمی دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی در پایان گفت: اما اگر از موضع قدرت در برابر آنها ایستادگی کنیم، به طور قطع نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه