English

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

صهیونیست ها حتی در خانه خود هم امنیت ندارند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه صهیونیست ها امروز حتی در خانه خود هم امنیت ندارند، گفت: رژیمی که توان مقابله با نوجوان فلسطینی را ندارد، برای سپاه ایران عرض اندام می کند.

صهیونیست ها حتی در خانه خود هم امنیت ندارند

سیدحسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد درگیری تازه ای میان جوانان فلسطینی در غزه با رژیم کودکش صهیونیستی هستیم که منجر به پرتاب صدها راکت از سوی غزه به سرزمین های اشغالی شد.

وی افزود: از سوی دیگر صهیونیست ها نیز مانند روال همیشه، به خانه های مسکونی و بیمارستان ها و اماکن عمومی غزه حمله کرده و ده ها زن و کودک بی پناه و بی گناه را به شهادت رساندند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: تصاویر متعددی از سوی رسانه های غربی در روزهای اخیر منتشر شده که نشان دهنده اوج گیری وحشت و درماندگی ساکنان سرزمین های اشغالی است که با پرتاب هر راکت، هراسان و با اشک و گریه پا به فرار می گذارند.

نقوی حسینی گفت: امروز صهیونیست ها حتی در خانه های خود هم امنیت ندارند و این امر نشان می دهد که هیمنه پوشالی آنها، هر روز در حال فروریختن است.

وی بیان داشت: امروز سران رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری در جهان منفور شده اند و حتی توان حراست از خانه های خود را هم ندارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: صهیونیست ها به روزهای پایانی زندگی منفور خود نزدیک شده اند و جهان اسلام و به ویژه جوانان و نوجوانان فلسطینی، دیگر نمی توانند این قدرت کاغذی را تحمل کنند.

نقوی حسینی افزود: جالب این است که رژیمی که توان حراست و حفاظت از خانه های خود را نداشته و حتی در خانه هم امنیت ندارد، امروز برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که جزو قدرت های اصلی و تعیین کننده منطقه است، عرض اندام می کند.

وی گفت: عرض اندام سران رژیم صهیونیستی و ساکنان سرزمین های اشغالی، به اندازه ای مضحک است که حتی رسانه های غربی آن را به تمسخر می گیرند.

نقوی حسینی در پایان گفت: به طور قطع رژیم صهیونیستی یک روز که بسیار نزدیک است، باید تاوان جنایاتی که علیه بشریت مرتکب شده و خون های به ناحق ریخته شده را بدهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه