English

سردار غیب پرور:

هماهنگی و هم افزایی مطلوبی میان ناجا و بسیج حاکم است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هماهنگی و هم افزایی مطلوبی میان ناجا و بسیج حاکم است، تأکید کرد: این رویکرد باید تقویت شود.

هماهنگی و هم افزایی مطلوبی میان ناجا و بسیج حاکم است

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با  سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: خداوند را برای توفیق درک دوباره ماه مبارک رمضان شاکریم و ان شاءالله بتوانیم از فیوضات این ماه کریم بهره ببریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی و سازمان بسیج به سرچشمه زلال ولایت متصل هستند و این مهم، فرصت، برکت و سرمایه ارزشمندی است.

سردار غیب پرور با اشاره به وفاق و رفاقت عمیق میان نیروهای سپاه، بسیج و ناجا یادآور شد: فعالیت نیروهای ولایی و انقلابی در نیروی انتظامی و سازمان بسیج مستضعفان را برکت می دانیم.

وی با اشاره به تعاملات مطلوب نیروی انتظامی و سازمان بسیج خاطر نشان کرد: انجام اقدامات بزرگ در گرو رفتار و روحیه جهادی و انقلابی است و خوشبختانه امروز علاوه بر اینکه همدلی، یک دلی، ارتباط و تعامل میان نیروهای پلیس و بسیج وجود دارد، توسل بر روحیه جهادی و انقلابی نیز در این دو نهاد ولایی مشهود است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برکات انقلاب اسلامی یادآور شد: تمام قد از ارزش های اسلامی و انقلابی صیانت می کنیم.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه هماهنگی و هم افزایی مطلوبی میان ناجا و بسیج حاکم است، تأکید کرد: این رویکرد باید تقویت شود.

گفتنی است، سردارغیب پرور ؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین از اقدامات نیروی انتظامی در صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی تقدیر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه