English

در جمع شهرداران و رؤسای شورای اسلامی استان گلستان ؛

شهرداری ها در نظر داشته باشند شهر اسلامی معیار و ملاک هایی دارد

نماینده ولی فقیه گلستان با حضور در جمع شهرداران گلستان گفت : بارها به شهرداری‌ها گفته‌ام که شهر اسلامی معیارها و ملاک هایی دارد .

شهرداری ها در نظر داشته باشند شهر اسلامی معیار و ملاک هایی دارد

به گزارش خبرگزاری موج گلستان ، آیت الله نورمفیدی در جمع شهرداران و رؤسای شورای اسلامی استان گلستان گفت :چهل‌سالگی یک مرحله بلوغ و شایستگی است و امروز وقتی به چهل‌سالی که از انقلاب پشت سر گذاشتیم نگاه می‌کنیم درست است مشکلات زیادی داشته و داریم اما اگر بخواهیم با دید منصفانه‌ای به آن نگاه کنیم کشور در منطقه و در سطح جهان به جایگاه والایی رسیده است.

وی ادامه داد : واقعا اگر می‌خواهیم کشور به جایی برسد بایستی همین مسیری که آمده‌ایم را ادامه دهیم. البته طی راه عزت، مشکلاتی وجود دارد که طبیعی است.

وی همچنین افزود : مساله شوراها بسیار مهم و اساسی‌تر و ریشه‌ای‌تر از آن‌چه الان انجام می‌شود، است و شوراها می‌توانستند فعال‌تر باشند.

آیت الله نورمفیدی گفت : نگاه مردم نسبت به شوراها نگاهی که باید باشد نیست، درحالی‌که اوایل کار این‌گونه نبود، در ابتدا شور و نشاط عجیبی برای شوراها پیدا شده بود اما در حال حاضر این‌گونه نیست و همین مساله به جایگاه والای شوراها ضربه می‌زند.

نماینده ولی فقیه گلستان اظهار کرد : وقتی مردم خلوص را لمس کرده و ببینند فردی که به او رای داده‌اند و عضو شورای شهر شده دنبال چیز دیگری نیست به او اعتماد می‌کنند .

وی افزود : در شورا منافع شخصی در مقابل مصالح عمومی نباید باشد و به هیچ وجه نباید اجازه دهید رخ دهد .

آیت الله نورمفیدی اضافه کرد : بارها به شهرداری‌ها گفته‌ام که شهر اسلامی معیارها و ملاک هایی دارد. شهر اسلامی شهری است که سه اصل در کارهایشان غالب باشد که مردم ببیند شهرداری‌ها و شوراها به دنبال آن هستند، نظم، نظافت، زیبایی از اصول اسلامی است.

اعضای شوراها نباید با هم دعوا داشته باشند چون مردم می‌فهمند و امروز هیچ چیز پشت پرده نمی‌ماند.

من این موضوع را بارها از زبان رهبری می‌شنیدم، زمانی که به عنوان خبرگان نزدشان می‌رفتیم ایشان می‌فرمودند که بایستی مطالبه‌گر بود. شما نماینده مردم هستید و می‌توانید مطالبه‌گر باشید و سوال کنید.

 مردم انتظار دارند وقتی به شما رای می‌دهند حداقل حرف و خواسته‌هایشان را طلب کنید. این موضوع مهمی است و می‌تواند جایگاه شوراها را تقویت کند.

وی در پایان گفت : اگرعوارض و مالیات‌هایی که از مردم گرفته می‌شود، منصفانه هزینه شود مشکلات مرافع می‌شود و وقتی مردم ببینند در این زمینه خدمت می‌شود، قطعا اقبال مرم بیشتر نشان می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه