English

ظریف در دیدار با نایب رئیس مجلس نیجر:

زمینه‌های زیادی برای گسترش روابط و همکاری بین ایران و نیجر وجود دارد

وزیر امور خارجه ایران گفت: زمینه‌های زیادی برای گسترش هر چه بیشتر روابط و همکاری بین دو کشور وجود دارد و لازم است که دولت و پارلمان‌های دو کشور در این زمینه تلاش بیشتری کنند.

زمینه‌های زیادی برای گسترش روابط و همکاری بین ایران و نیجر وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در دیدار با سوولی آیدی نایب رئیس مجلس نیجر که به همراه اعضای گروه دوستی پارلمانی دو کشور در پارلمان نیجر برگزار شد با اشاره به اهمیت روابط با کشورهای آفریقایی در سیاست خارجی ایران، به روابط خوب و دوستانه کشورمان، تاکید کرد و گفت: زمینه‌های زیادی برای گسترش هر چه بیشتر روابط و همکاری بین دو کشور وجود دارد و لازم است که دولت و پارلمان‌های دو کشور در این زمینه تلاش بیشتری کنند.

وی گفت: زمینه خوبی برای همکاری بخش‌های خصوصی دو کشور وجود دارد و آنها می‌توانند در گسترش هر چه بیشتر روابط نقش مؤثری داشته باشند.

نایب رئیس مجلس نیجر نیز ضمن ارائه گزارشی از سفر خود به ایران، در مورد سیل اخیر و خسارت‌های آن از طرف دولت، پارلمان و مردم نیجر با مردم کشورمان ابراز همدردی و مردم ایران را سرزنده، خونگرم و میهمان نواز توصیف و از اینکه گروه دوستی پارلمانی دو کشور توانسته است در زمینه مراودات دوجانبه ی مخابراتی، دانشگاهی، سیاسی و پارلمانی در جهت توسعه‌ی روابط با ایران گام‌هایی بردارد، ابراز خرسندی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه