English

بادامچیان:

اسرائیل ناتوان‌تر از آن است که بتواند لبنان و حزب الله را تهدید کند

دبیرکل حزب موتلفه گفت: اسرائیل ناتوان‌تر از آن است که بتواند لبنان و حزب الله را تهدید کند. دیگر آن زمان که اسرائیل قدرت برتر منطقه بود گذشته و حزب الله یا حماس برای نابودی اسرائیل کافی است.

اسرائیل ناتوان‌تر از آن است که بتواند لبنان و حزب الله را تهدید کند

به گزارش خبرگزاری موج،  اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران حزب در رابطه با افزایش نرخ کالاهای ضروری مردم در آستانه ماه مبارک رمضان، با بیان اینکه عدم نظارت و رهاسازی نرخ‌ها در بازار رشد غیرقابل تحملی را برای مردم در قیمت کالاها و اجناس مورد نیازشان پدید آورده که صدای همه دلسوزان نظام را به نمایندگی از مردم فداکار و صبور کشور در آورده است، اظهار کرد: دولت به جای افزایش قیمت کالاها و خدمات، اشتباه خود را در لغو سهمیه بندی بنزین اصلاح و ضمن کاهش معقول مصرف انرژی از قاچاق آن جلوگیری و یارانه‌ها را به سوی اقشار متوسط به پایین هدفمند کند.

نفوذی‌ها با افزایش قیمت کالاها برای فتنه ۹۸ زمینه‌سازی می‌کنند

دبیرکل حزب موتلفه تاکید کرد: احساس می‌شود دست‌های نفوذی، تلاش می‌کنند با افزایش نرخ‌ ها فتنه ۹۸ را زمینه سازی کنند.

بادامچیان از عزم دستگاه قضائی برای مبارزه با قاچاق و گران فروشی و عوامل آن در فضای مجازی تقدیر و استقبال کرد و افزود: مبارزه با قاچاق و توطئه‌های دشمن از طریق فضای مجازی در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی به همت و اراده انقلابی قوای سه‌گانه نیاز دارد.

وی با اظهار تأسف از شهادت طلبه همدانی توسط یکی از اوباش متأثر از فضای مجازی و تسلیت به خانواده او، گفت: اگر چه این نوع اقدامات جنایت کارانه مظلومیت روحانیت مردمی و خدمتگزار و انقلابی را اثبات و جایگاه آنها در گروه‌های مرجع را ارتقا می‌دهد، ولی در جامعه اسلامی نباید اشرار و ضد انقلاب و اراذل در فضای حقیقی و مجازی در امنیت بوده و نیروهای انقلابی، طلاب و آمران به معروف و ناهیان از منکر، امنیت نداشته باشند.

دبیرکل حزب موتلفه افزود: تا چه زمانی باید تاوان ناکارآمدی، ضعف و ناتوانی دستگاه‌های اجرایی در حل مشکلات مردم را، روحانیت و نیروهای انقلاب بدهند؟

بادامچیان با تقدیر از بیانات ارزشمند و راهبردی مقام معظم رهبری خطاب به معلمان، خطر تربیت سرباز برای غرب وحشی با اجرای سند ۲۰۳۰ را گوشزد کرد و افزود: تقویت معاونت پرورشی و تسریع در اصلاح متون آموزشی مدارس و دانشگاه‌ها و تربیت معلمان انقلابی برای ساختن نسل آینده انقلاب، مطالبه جدی مردم و رهبری است.

وی با تبریک شکست کودتای آمریکایی در ونزوئلا، مقابله با دولت‌های قانونی و منتخب مردم توسط آمریکا را بدعتی خطرناک برای صلح و امنیت جهانی دانست و افزود: متأسفانه دولت آمریکا برای چندمین بار با دخالت در امور داخلی کشورها و حمایت از جریان‌های غرب گرا صلح و امنیت کشورها را تهدید و ملت‌ها را به سوی جنگ و خونریزی سوق می‌دهد.

دبیرکل حزب موتلفه با تشکر از ایستادگی ملت و دولت عراق در برابر تحریم های آمریکا علیه ایران و حضور حشدالشعبی در کمک به سیل زدگان، توطئه دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آنها در ایجاد شکاف بین دو ملت شیعه ایران و عراق را محکوم و خواستار برخورد قضائی با این عوامل در فضای مجازی از طریق پلیس فتا شد.

بادامچیان با اشاره به تهدیدات نتانیاهو علیه لبنان و حزب‌الله، گفت: اسرائیل ناتوان‌تر از آن است که بتواند لبنان و حزب الله را تهدید کند. دیگر آن زمان که اسرائیل قدرت برتر منطقه بود گذشته و حزب الله یا حماس برای نابودی اسرائیل کافی است.

وی با لزوم جدی گرفتن هشدار رهبر انقلاب در رابطه با آرایش جنگی دشمن در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی و سیاسی، خواستار تقویت و ایجاد قرارگاه‌های تهاجمی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی شد و با توجه به قدرت بازدارندگی نظامی جمهوری اسلامی، هرگونه تهدید نظامی دشمن را منتفی دانست.

دبیرکل حزب موتلفه در آستانه ماه مبارک رمضان از روزه داران خواست به فکر فقرا و نیازمندان و بویژه سیل زدگان و ایتام بوده و از رسیدگی به محرومان دریغ نورزند و اهل ایمان نیز انس با قرآن را افزایش دهند و کسانی که بخاطر عذر شرعی قادر به روزه گرفتن نیستند، رعایت احترام به روزه داران و قوانین و مقررات جامعه اسلامی را داشته باشند.

بادامچیان تاکید کرد: امیدوارم که کشورهای اسلامی سران جنایتکار سعودی را وادار کنند که در ماه مبارک رمضان از بمب باران و قتل عام زنان و مردان و بی گناهان یمنی خودداری نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه