English

امیر حیدری:

اکنون در جهان اثرگذار هستیم و در مقابل قدرت‌ های جهانی می‌ایستیم

در ۴۰ سال آغازین انقلاب بدون توقف با پیشرفت‌های مهم در عرصه‌های گوناگون جلو رفتیم. اکنون در جهان اثرگذار هستیم و در مقابل قدرت‌های جهانی می‌ایستیم و حرف حق را می‌زنیم.

اکنون در جهان اثرگذار هستیم و در مقابل قدرت‌ های جهانی می‌ایستیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش ، در دوازدهمین گردهمایی بزرگ فرماندهان یگان‌های عمده و مستقل این نیرو، گفت: به منظور تحقق برنامه‌ها و طرح‌های رفاهی در سال جاری، ۳۰ هزار واحد مسکن سازمانی در نقاط مختلف کشور احداث و تحویل کارکنان غیور نیروی زمینی ارتش خواهد شد.

امیر سرتیپ حیدری بابیان اینکه انقلاب به تکامل رسیده است، افزود: انقلاب اسلامی ایران مسیر تکاملی خود را به خوبی طی می‌کند و در ۴۰ سال آغازین انقلاب بدون توقف با پیشرفت‌های مهم در عرصه‌های گوناگون جلو رفتیم. اکنون در جهان اثرگذار هستیم و در مقابل قدرت‌های جهانی می‌ایستیم و حرف حق را می‌زنیم.

وی تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش در گام دوم انقلاب دستخوش تغییرات ساختاری شد و یکان‌های خود را به یکان‌های واکنش سریع، متحرک هجومی، مخصوص و... تغییر ماهیت داده و توانسته است در حوزه‌های دفاعی، امنیتی، حفظ و ارتقای توان رزمی به جایگاه مطلوبی برسد.

باید با تجهیزات روز در مقابله با تهدیدات نوین ایستادگی کنند

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: موضوع مهم دیگر در گام دوم انقلاب برای نیروی زمینی ارتش تجهیز یگان‌هایی است که در ساختار جدید تغییر ماهیت دادند و باید با تجهیزات روز در مقابله با تهدیدات نوین ایستادگی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه