English

موسوی‌ لارگانی:

باید به قشر کارگر رسیدگی بیشتری شود

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: لازم می دانم از مجموعه ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکر کنم، اما باید به قشر کارگر رسیدگی بیشتری شود.

باید به قشر کارگر رسیدگی بیشتری شود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در سی امین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید، با بیان اینکه بیکاری اصفهان از میانگین کشوری ۲.۵ درصد بیشتر است، بنابراین باید نگاه ویژه تری به این استان داشت، در خصوص قراردادهای کارگران ، گفت: متاسفانه با برخی کارگران قراردادهایی امضا می شود و بعضا در حق این قشر ظلم می شود و امنیت شغلی آنها را می‌گیرد، اما کارگران به واسطه از خودگذشتگی و ترس از بیکاری مجبور به امضای برخی از قراردادها هستند.

وی تصریح کرد: برخی از کارگرانی که درصدد بازنشستگی هستند اعتراضاتی مبنی بر در نظر گرفته نشدن سختی کار خود دارند و باید گفت متاسفانه بازرسان مربوطه وظیفه خود را به درستی انجام نداده اند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان ادامه داد: لازم می دانم از مجموعه ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکر کنم، اما باید به قشر کارگر رسیدگی بیشتری شود.

موسوی لارگانی خاطرنشان کرد: باید گفت پیامبر اکرم (ص) بر دستان کارگران بوسه می‌زدند و همیشه جایگاه آنان را بزرگ می دانستند، در نتیجه باید نگاه ویژه‌ای به قشر کارگر شود و بنده قدر زحمات کارگران را می‌دانم و اگر مشکلات این قشر در مجلس قابل حل باشد، پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه