English

موسوی لارگانی:‌

اگر هزینه برگزاری جلسات مجلس را به سیل زدگان بدهیم بهتر است

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: اگر هزینه برگزاری جلسات مجلس را به سیل زدگان بدهیم بهتر است چرا که آنها با مشکلات جدی روبرو هستند

اگر هزینه برگزاری جلسات مجلس را به سیل زدگان بدهیم بهتر است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: از همه مردم شریف ایران به ویژه سپاه، بسیج، ارتش‌، نیروی انتظامی و بخش‌های مختلف دولت در خصوص اقدامات و خدمات رسانی به سیل زدگان اخیر و کمک به آنها تشکر می‌کنم. 

وی افزود: نحوه برگزاری جلسه امروز مورد انتقادم است و دیگر نمایندگان هم از اداره جلسه امروز گلایه دارند و بهتر است هیئت رئیسه فیلم جلسه امروز را بازبینی کرده و اقدامات خود را مرور کند. 

نماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد: امروز برخی از وزرا سخنرانی کرده و به نمایندگان گزارش دادند در حالی که ۴ ساعت وقت مجلس گرفته شد؛ در حالی که هزینه سنگینی برای برگزاری هر جلسه مجلس داده می‌شود. 

وی افزود: اگر هزینه برگزاری جلسات مجلس را به سیل زدگان بدهیم بهتر است چرا که آنها با مشکلات جدی روبرو هستند ضمن اینکه گزارشاتی که تلویزیون پخش می‌کند را اگر ملاحظه کنیم متوجه می‌شویم که مردم از اولین روز آغاز جلسات مجلس خواهان اقدام عاجل در مورد خسارات هستند.

موسوی لارگانی گفت: مردم خواهان تصویب بودجه و تعیین اعتباری برای کمک به خسارت دیدگان هستند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی