English

امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو:

نیروهای مسلح ایران به دنبال سلطه بر هیچ نقطه‌ای از جهان نیست

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش کشور گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دنبال سلطه بر هیچ نقطه‌ای از جهان نیست و چشم طمع به هیچ کجا ندارد بلکه افزایش قدرت آن برای بازدارندگی است.

نیروهای مسلح ایران به دنبال سلطه بر هیچ نقطه‌ای از جهان نیست

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو ،  فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش   در دیدار با فرماندهان تیپ ۲۶۴ شهید عبدی ارتش سلماس گفت: توکل به خدا، پیروی از ولایت فقیه، حضور مردم در صحنه و اقتدار نیروهای مسلح موجب شکست دشمنان در تمامی توطئه‌های خود علیه نظام اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته شده است.

حاجیلو بیان کرد: امروز بدخواهان ایران در خلوت خود به شکست از نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران اعتراف می‌کنند که افتخار بزرگی برای مردم و کشورمان است.

وی تصریح کرد: اکنون ایران امن ترین کشور در غرب آسیا و خاورمیانه است و ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح اجازه تهدید به هیچ قدرتی را نمی‌دهد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش کشور خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دنبال سلطه بر هیچ نقطه‌ای از جهان نیست و چشم طمع به هیچ کجا ندارد بلکه افزایش قدرت آن برای بازدارندگی است.

وی افزود: ارتش در اقدامی جهادی در بحران سیل اخیر، بی اعتنا به مخاطرات و با تکیه بر منابع و داشته‌های بومی، قدرت و قوت نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه