English

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفتگو با موج؛

وزیر صنعت بازار خودرو را رها کرده است/ این مجلس برای استیضاح وزرای دولت همراهی نمی کند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: متاسفانه وزیر صنعت بازار خودرو را رها کرده و توجهی به افزایش قیمت ها ندارد.

وزیر صنعت بازار خودرو را رها کرده است/ این مجلس برای استیضاح وزرای دولت همراهی نمی کند

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری برخی مسائل مانند وقوع سیل در تعدادی از استان های کشور، موجب شده تا مسائلی مانند گرانی ها و افزایش لجام گسیخته قیمت ها به نوعی فراموش شود.

وی افزود: این در حالی است که مردم با مشکلات بسیاری از نظر معیشتی و افزایش قیمت ها روبرو هستند و رسانه ها نیز کمتر به  اخبار گرانی ها می پردازند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: به عنوان نمونه قیمت خودرو  با افزایش چشم گیری طی چند ماه اخیر روبرو است و به نظر می رسد که دولت و به ویژه وزارت صنعت و وزیر صنعت هیچ برنامه ای برای کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها ندارند و در حال حاضر حتی وعده کاهش قیمت را هم به مردم نمی دهند.

حاجی دلیگانی گفت: به نظر می رسد که وزیر صنعت، بازار خودرو را رها کرده و توجهی به افزایش قیمت ها ندارد و در این شرایط مجلس باید از خود واکنش نشان دهد.

وی ادامه داد: در مورد دیگر اقلام و کالاها نیز وضع مشابهی را شاهد هستیم. یک روز قیمت پیاز و سیب زمینی افزایش می یابد و روز دیگر مردم از گرانی گوجه فرنگی و رب گوجه فرنگی گلایه می کنند. متاسفانه هیچ کس هم به این وضعیت سامان نمی دهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در پاسخ به پرسش خبرنگار موج مبنی بر اینکه آیا احتمال استیضاح برخی از وزرای اقتصادی دولت وجود دارد؟ گفت: این مجلس و با ترکیب فعلی، برای استیضاح وزرای دولت همراهی نمی کند و به همین دلیل است که می بینیم استیضاح های قبلی به سرانجام نرسید.

حاجی دلیگانی تاکید کرد: مردم از مجلس و نمایندگان خود در خانه ملت انتظار دارند تا در شرایط سخت سکوت نکرده و حداقل از ابزارهای نظارتی خود برای کنترل شرایط استفاده کنند، اما می بینیم که طرح هایی چون استیضاح در این مجلس به نتیجه نمی رسد.

وی گفت: دولت نیز از این شرایط مطلع است، به همین دلیل به تذکرات برخی از نمایندگان توجهی نمی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی