English

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش:

جنگنده‌ بمب‌افکن‌های بومی کشورمان به دنیا ثابت می‌کنند که تحریم‌ها بر ما اثر ندارد

امیر خلبان حمید واحدی گفت: به فضل الهی جنگنده‌ بمب‌افکن‌های بومی کشورمان در روز ۲۹ فروردین امسال مانورهای بسیار زیبایی را اجرا خواهند کرد تا به دنیا ثابت کنند که تحریم‌ها بر ما اثر نخواهد داشت.

جنگنده‌ بمب‌افکن‌های بومی کشورمان به دنیا ثابت می‌کنند که تحریم‌ها بر ما اثر ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، امیر خلبان حمید واحدی جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه مرحله تمرینی رژه جنگنده بمب افکن‌های نیروی هوایی ارتش  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه «رژه امسال روز ارتش با رژه‌های سالیان پیش یک تفاوت بزرگ دارد گفت: آن تفاوت این است که جنگنده‌ بمب‌افکن‌های شکاری بومی کشورمان «صاعقه» و «کوثر» در این رژه شرکت می‌کنند» و تحریم در هوانوردی یکی از تحریم‌های همیشگی استکبار جهانی علیه کشورمان بوده است، اما به فضل الهی جنگنده‌ بمب‌افکن‌های بومی کشورمان در روز ۲۹ فروردین امسال مانورهای بسیار زیبایی را اجرا خواهند کرد تا به دنیا ثابت کنند که تحریم‌ها بر ما اثر نخواهد داشت.

وی گفت: جنگنده بمب‌افکن‌های صاعقه، کوثر، میگ ۲۹، اف۴، اف۱۴ و همچنین تانکرهای سوخت‌رسان ۷۴۷ و ۷۰۷ در رژه روز ۲۹ فروردین امسال از پایگاه‌های تبریز، مهرآباد، همدان و اصفهان به آسمان پرواز می‌کنند.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین با اشاره به اقدامات این نیرو در مناطق سیل‌زده خاطرنشان کرد: نیروی هوایی با تمام توان در امر خدمت رسانی به سیل‌زدگان سیل اخیر وارد عمل شد و بیش از ۳۵۰ تن اقلام مختلف از سراسر کشور را برای سیل‌زدگان ترابری کرد و بیش از ۳۰ سورتی پرواز انجام داد.

واحدی افزود: جابجایی و انتقال لایروب رودخانه گرگان که با ۴ سورتی پرواز نیروی هوایی انجام شد نیز در کاهش آب مناطق سیل زده بسیار موثر بود. امروز همچنین تیم کنترل رزمی نیروی هوایی ارتش با ۱۰ تریلی تجهیزات کامل آشپزخانه‌ای به مناطق سیل‌زده رفت؛ این تیم آمادگی پخت ۱۰ هزار غذای گرم در مناطق سیل‌زده را دارد. یک بیمارستان صحرایی، اورژانس متحرک و اتاق عمل متحرک نیروی هوایی ارتش نیز در مناطق سیل‌زده خوزستان و لرستان تعبیه شده و به سیل‌زدگان خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه