English

سخنگوی فراکسیون نماینگان ولایی مجلس خبر داد؛

طرح سوال از دولت درباره چگونگی جبران خسارت سیل زدگان در مجلس

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از طرح سوال از دولت درباره چگونگی جبران خسارت سیل زدگان خبر داد.

طرح سوال از دولت درباره چگونگی جبران خسارت سیل زدگان در مجلس

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، سیدحسین نقوی حسینی با حضور در جمع خبرنگاران، به تشریح جزییات جلسه صبح امروز فراکسیون نمایندگان ولایی پرداخت.

وی اظهار داشت: در این جلسه موضوعات مهم داخلی و بین المللی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نمایندگان نظرات خود را بیان کرده و در نهایت درباره این موضوعات به جمع بندی رسیدیم.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: مهمترین موضوع مربوط به سیل اخیر بود و همه نمایندگان حاضر در فراکسیون  تاکید داشتند که باید خسارات سیل به صورت فوری از سوی دولت جبران شود. ضمن اینکه نمایندگان تاکید کردند که در روند حمایت از سیل زدگان و جبران خسارات باید نظارت ویژه ای از سوی مجلس صورت گیرد.

نقوی حسینی تصریح کرد: همچنین در این جلسه تاکید شد که به صورت رسمی از دولت درباره چگونگی جبران خسارات سیل و برنامه هایی که دولت در این زمینه دارد، سوال شود.

وی گفت: در ادامه جلسه فوق موضوع رفتارهای غیرمنطقی سران کاخ سفید و ضدیت آنها با ملت ایران به ویژه در موضوع سپاه مطرح شد و همه نمایندگان تاکید داشتند که در راستای منویات مقام معظم رهبری، باید از سوی مجلس پاسخ قاطع به زورگویی آمریکایی ها داده شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: نمایندگان عضو فراکسیون ولایی مجلس تاکید کردند که باید به صورت همه جانبه از سپاه حمایت شود.

نقوی حسینی افزود: در ادامه جلسه فوق موضوع دستاوردهای اخیر دانش هسته ای کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نمایندگان تاکید کردند که باید به صورت ویژه از فعالیت های فوق حمایت شده و زیرساخت های توسعه دانش در این کشور فراهم گردد.

وی در پایان گفت: مهمترین مسائل بین المللی نیز از سوی نمایندگان فراکسیون ولایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه