English

ابراز تاسف سفارت ایران در گرجستان بابت رفتارهای غیراخلاقی امیر تتلو در کنسرت تفلیس

نارضایتی برخی شهروندان گرجستانی از رفتارهای نامتعارف خواننده زیرزمینی امیر تتلو با واکنش سفارت جمهوری اسلامی ایران همراه شد.

ابراز تاسف سفارت ایران در گرجستان بابت رفتارهای غیراخلاقی امیر تتلو در کنسرت تفلیس

به گزارش خبرگزاری موج، سفارت ایران در گرجستان با انتشار بیانیه ای در کانال اطلاع رسانی خود نسبت به اعتراض برخی از مردم گرجستان در ارتباط با رفتارهای ناشایست و خارج از عرف امیر مقصودلو(تتلو) خواننده زیرزمینی فرار کرده از ایران واکنش نشان داد و نسبت به این اقدامات ابراز تاسف کرد.

در این بیانیه آمده است:

این سفارت و دولت ایران هیچگونه ارتباطی با سفر و برگزاری کنسرت این فرد در تفلیس نداشته و از عاملان سفر و برگزار کنندگان کنسرت مذکور کاملا بی اطلاع است.
«شایان ذکر می شود فرد مذکور در حال حاضر به دلیل جرائم مرتکب شده دارای پرونده قضایی در ایران است.»
مردم فهیم گرجستان به طور شایسته از روابط دیرینه تاریخی، دوستانه و پیشینه فرهنگی دو ملت آگاه بوده و قطعا حساب رفتارهای غیراخلاقی و ناهنجار برخی افراد بزهکار که آگاهانه و یا ناگاهانه با بی احترامی به ارزش های اخلاقی، فرهنگی و قوانین و مقررات دو کشور اسباب رنجش خاطر و واکنش منفی افکار عمومی دو ملت را فراهم می آورند از فرهنگ و تمدن دیرینه ایرانی جدا دانسته و آنرا نمونه ای از جامعه اخلاق مدار ایرانی نمی داند.
«بدیهی است مردم ایران همواره با احترام به قوانین، مقررات و فرهنگ ملت گرجستان، مردم این کشور را دوستان تاریخی خود دانسته و همواره از توسعه مناسبات فرهنگی و تاریخی دو کشور استقبال می کنند.»
«اینگونه رفتارهای غیراخلاقی و نامتعارف به هیچ وجه در تناسب با فرهنگ ملت و جامعه اخلاق مدار ایرانی نبوده و فرهنگ غنی ایرانی برآمده از تمدن مشترک دو کشور در تنافر کامل با هرگونه بداخلاقی افراد هنجار شکن و متخلف است.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی