English

پیام تسلیت وزارت اطلاعات در پی جان باختن شماری از هموطنان در حادثه سیل

وزارت اطلاعات با صدور پیامی جان باختن شماری از هموطنان در حادثه سیل اخیر را تسلیت گفت و با خانواده های مصیب دیده این حادثه ابراز همدردی کرد.

پیام تسلیت وزارت اطلاعات در پی جان باختن شماری از هموطنان در حادثه سیل

به گزارش خبرگزاری موج، وزارت اطلاعات با صدور پیامی جان باختن شماری از هموطنان در حادثه سیل اخیر را تسلیت گفت و با خانواده های مصیب دیده این حادثه ابراز همدردی کرد.

 متن پیام وزارت اطلاعات به شرح زیر است:

در نخستین روزهای بهار که شکوفایی و امید را به ارمغان می آورد در کمال تاسف و تاثر تقدیر و قضا این گونه رقم خورد که طغیان سیلاب جان تنی چند از عزیزان را به آن سوی هستی رهنمون ساخته و سوگواری را جایگزین نشاط مردمان این دیار کند و جمع کثیری از هموطنان مان از خانه و کاشانه خویش رانده شوند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: «به این وسیله با خانواده های مصیبت دیده و داغدار سیلاب شیراز و دیگر مناطق سیل زده و آسیب دیده به ویژه مردمان پر مهر استان های گلستان، مازندران و سایر نواحی ایران عزیزمان، عمیقا اظهار همدردی کرده و از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای درگذشتگان آرامش ابدی در خلد برین و برای کلیه بازماندگان معزا، بردباری و شکیبایی مسئلت کرده و سلامت و تندرستی عاجل مجروحین این حوادث هولناک را آرزو می کنیم».

وزرت اطلاعات در پیام خود تاکید کرده است:«رجاء واثق داریم که آسیب دیدگان این وقایع تلخ و ناگوار با صبوری از این امتحان سخت الهی سربلند بیرون آمده و با تسریع و جدیت مسئولان به امرمطاع مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دستورات ریاست محترم جمهوری تمامی همت و توان خویش را در امداد رسانی به هنگام بکار خواهند برد».

گفتنی است در پی بارش های شدید که از روزهای پایانی سال گذشته آغاز شد تعدادی از استان های شمالی،غربی و جنوب غربی دچار سیلاب های ویرانگر شدند.

در حالی که هنوز سیلاب در استانهای گرگان و مازندران فروکش نکرده و خدمات رسانی به آسیب دیدگان این دو استان ادامه دارد، روز دوشنبه هفته جاری بروز سیل در دروازه قران شیراز موجب جان باختن19 نفر و مصدویمت 105 نفر از هموطنان شد.

روز گذشته ستاد مدیریت بحران کشور با حضور رئیس جمهور و نمایندگان نهادها و دستگاه های خدمات رسان برگزار شد و امروز هم رئیس جمهوری برای بازدید از نحوه خدمات رسانی به مردم عازم استان گلستان شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه