English

امیر سرتیپ دوم تقی خانی خبر داد:

آمادگی کامل ارتش برای امداد رسانی در کشور

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: از ساعتی پیش در نقاط مختلف تهران تجهیزات مهندسی شامل لودر، بلدوزر و بیل مکانیکی برای باز کردن معابر همراه با تعدادی از خودروهای سنگین مستقر شده‌اند و با سازماندهی تیم‌های نیروی مخصوص برای امداد رسانی ویژه و تامین چادرهای گروهی و آمبولانس‌ها و آشپزخانه‌های سیار و ثابت، بر ای امداد رسانی در آماده باش کامل به سر می برند .

آمادگی کامل ارتش برای امداد رسانی در کشور

به گزارش خبرگزاری موج،  امیر سرتیپ دوم تقی خانی سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، افزود: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی و بارندگی های شدید در تهران و در راستای امداد رسانی به مردم کشورمان در تهران و کشور ، کارکنان و تجهیزات یگان ها، و مراکز آموزشی و عملیاتی ارتش در مناطق مورد تهدید سازماندهی شده‌اند و به محض نیاز مجدد وارد عمل خواهند شد.

وی افزود: از ساعتی پیش در نقاط مختلف تهران تجهیزات مهندسی شامل لودر، بلدوزر و بیل مکانیکی برای باز کردن معابر همراه با تعدادی از خودروهای  سنگین مستقر شده‌اند و با سازماندهی تیم‌های نیروی مخصوص برای امداد رسانی ویژه و تامین  چادرهای گروهی و آمبولانس‌ها و آشپزخانه‌های سیار و ثابت، بر ای امداد رسانی در آماده باش کامل به سر می برند .

سرتیپ دوم تقی خانی گفت: علاوه بر تهران، تمامی یگان های مستقر در مناطق مورد تهدید سیل در آماده باش کامل بوده و  در پشتیبانی از اسکان مردم سازماندهی شده اند تا در صورت بروز حوادث احتمالی اعم از سیل، برف و بوران ، مردم شریفمان، در پادگان ها و مراکز ارتش جمهوری اسلامی ایران  با سازماندهی مناسب اسکان داده شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نفربرهای نیروی زمینی در منطقه سعدیه شیراز وارد عمل شده و مشغول کمک رسانی هستند و بیش از یکهزارو پانصد نفر از مردم عزیز نیز در مرکز علوم و فنون و همچنین پایگاه هوایی شهید دوران شیراز اسکان داده شده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه