English

آیت الله صدیقی:

موشک های بالستیک و پهپاد ها نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند

امام جمعه موقت تهران با بیان اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه نظامی تاکید کرد: موشک های بالستیک و پهپاد ها نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند.

موشک های بالستیک و پهپاد ها نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران در گردهمایی پایوران و سربازان ستاد نیروی زمینی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب به چهل سال پیروزی نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران اشاره کردند، افزود: شکست دشمنان در چهل سال اخیر نشان داده که ما در مسیر ایستادگی با قدرت گام برداشته ایم.

صدیقی تصریح کرد: برخی به دنبال غربی کردن ایران هستند اما در این بازی سیاسی شکست خورده اند و توطئه دشمنان در این زمینه خنثی شده است.
    
امام جمعه موقت تهران با اشاره به پیشرفت های چشمگیر علمی در چهل سال اخیر تصریح کرد: ما علم هسته ای و دانش هسته ای را داریم که هر زمان اراده کنیم می توانیم غنی سازی 20 درصد را از سر بگیریم.

وی با بیان اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه نظامی تاکید کرد: موشک های بالستیک و پهپاد ها نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند.

صدیقی عنوان کرد: خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مطرح شده که بسیار مهم است. ما باید تلاش کنیم تا تشکیل خانواده به بهترین شکل انجام شود .

وی در پایان با اشاره به اهمیت پیاده سازی اخلاق در جامعه اسلامی خاطر نشان کرد: ما باید تلاش کنیم تا اخلاق در جامعه نهادینه شود و با نهادینه سازی اخلاق در جامعه پرچم پیروزی در قله ها نصب خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی