English

حسینعلی امیری در بدو ورود به اهواز:

امیدواریم مجمع تشخیص مصلحت لایحه پالرمو را تأیید و به تصویب برساند

معاون پارلمانی، حقوقی و امور مجلس رئیس جمهور گفت: امیدواریم مجمع تشخیص مصلحت لایحه پالرمو را تأیید و به تصویب برساند.

امیدواریم مجمع تشخیص مصلحت لایحه پالرمو را تأیید و به تصویب برساند

به گزارش خبرگزاری موج، حسینعلی امیری معاون پارلمانی، حقوقی و امور مجلس رییس جمهور در بدو ورود به اهواز در جمع خبرنگاران گفت: آقای رئیس جمهور تاکید دارند تا اعضای دولت سفر استانی داشته باشند و از نزدیک در جریان مشکلات استان‌ ها قرار بگیرند و سیاست‌های عمومی دولت را در استان‌ها پیگیری کنند.

وی افزود: در این راستا به صورت هفتگی به استان‌ها سفر می‌کنیم و امروز نیز در این راستا به استان خوزستان سفر کردیم تا با خانواده شهدا، مقامات محلی و استانی دیدار و صحبت‌هایی را انجام دهیم.

معاون پارلمانی، حقوقی و امور مجلس رئیس جمهور تصریح کرد: همچنین امروز بنا است تا چند واحد تولیدی و کارگری را از نزدیک بازدید تا در جریان مشکلات کارگران و مدیران آنها قرار بگیریم.

امیری عنوان کرد: در اسفندماه هر سال در استان‌ها جشن استقلال کانون‌های وکلا به عنوان مهمترین نهادهای صنفی برگزار می‌شود و امروز در پایان سفر در این جشن در استان خوزستان حضور پیدا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مردم متدین استان خوزستان در طول ۴۰ سال گذشته دینشان را به انقلاب اسلامی و اسلام ادا کرده‌اند.

معاون پارلمانی، حقوقی و امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به لایحه پالرمو عنوان کرد: این لایحه در مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح شده است. دولت چهار لایحه را برای تأمین مسائل داخلی و مراودات بین المللی با مؤسسات مالی و بانک‌های دنیا به مجلس تقدیم کرده است و مجلس آنها را تصویب کرده است.

امیری ادامه داد: دو لایحه تا کنون نهایی شده‌اند و دو لایحه همچنان در مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند که یکی از این لوایح، لایحه پالرمو است و امیدواریم مجمع تشخیص مصلحت نیز این لایحه را تأیید و به تصویب برساند.

وی خاطرنشان کرد: این لوایح از ضروریات ارتباطات بانکی و مالی با دنیا هستند و امیدواریم مورد تأیید و تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه