English

صفارهرندی:

۷۰۰ صفحه پیام های انقلاب اسلامی در فیس بوک مسدود شد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: 700 صفحه در فیس بوک که حاوی پیام های انقلاب اسلامی بود مسدود شد و اعتقاد آنها این بود در این صفحات، عربستان با جنایتکاران دنیا مقایسه شده است.

700 صفحه پیام های انقلاب اسلامی در فیس بوک مسدود شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، محمد حسین صفار هرندی در همایش «رسانه در گذر انقلاب» که به میزبانی بسیج رسانه استان مازندران برگزار شد اظهار داشت: رسانه در بیداری انسان ها نقش مفیدی دارد و امروز از رسانه ها به عنوان یک قدرت در دنیا یاد می شود.

وی ادامه داد: اکنون دشمن به طوری برنامه ریزی کرده است تا از طریق فعالیت های رسانه ای بتواند در ایران نفوذ و نقشه های خود را پیاده کند و در این راستا 300 شبکه تلویزیونی به زبان فارسی علیه ایران اسلامی فعالیت می کنند.

صفار هرندی اذعان داشت: امروز کارکرد پیام ها و قدرت اخبار و اطلاع رسانی از توان بالایی برخوردار است و بسیاری از معادلات جهان با اطلاع رسانی و اخبار بر هم می خورد  و امروز آنهایی که مدعی تبادل آزاد هستند و جسارت به پیامبر را در این فضا آزاد می دانند اما پیام علیه منافقان را بد و مسدود می کنند.

وی تاکید کرد: با همه برنامه ریزی ها و دشمنی ها امروز تفکر انقلاب اسلامی در اکثر کشورها الگو قرار گرفته و تفکر مقاومت در حال رسوخ در کشورهای دیگر است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انقلاب اسلامی در حال نورافشانی است و باید رسانه ای متناسب با نورافشانی انقلاب باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه