English

رئیس مجلس شورای اسلامی؛

کالاهای اساسی به اندازه کافی در داخل تولید می شود و کمبودی در این زمینه نیست

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کالاهای اساسی به اندازه کافی در داخل تولید می شود و کمبودی در این زمینه نیست.

کالاهای اساسی به اندازه کافی در داخل تولید می شود و کمبودی در این زمینه نیست

به گزارش خبرگزاری موج، احمد امیرآبادی‌فراهانی در جلسه علنی مجلس و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه پیشنهادی برای اصلاح روند توزیع کالاهای اساسی مطرح کرد و گفت: صف‌های طولانی خرید گوشت و مرغ و تأمین کالاهای اساسی از مشکلات اساسی امروز ملت است.

وی با بیان اینکه همه می‌دانند به اندازه کافی ارز در کشور وجود دارد و پشتیبانی ارزی کشور مناسب است، ادامه داد: همچنین کالا به اندازه کافی در داخل تولید می‌شود و کمبودی در این زمینه وجود ندارد، اما نحوه توزیع کالاها نامناسب است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا صف‌های طولانی گوشت و مرغ در کشور ایجاد شده است؟ مردم به دلیل توزیع مناسب و عدم نظارت دولت اعتمادی به وضعیت اقتصادی ندارند و باید این اعتماد به مردم برگردد و مردم اطمینان حاصل کنند که وضعیت اقتصادی کشور مناسب است.

وی با اشاره به اینکه مردم در شرایط کنونی گرفتارند و مشکلات زیادی دارند، اظهار داشت: قرار بود شهریور ماه اقداماتی برای حمایت از وضعیت معیشتی مردم صورت گیرد که نوبخت بیان کرد شما اقدامی انجام ندهید و دولت اقدامات لازم را انجام می دهد اما کاری انجام ندادند.

امیرآبادی‌فراهانی تاکید کرد: اگر این موضوع در شورای عالی اقتصادی قوای سه گانه پیگیری شود، بنده از طرح پیشنهاد خود منصرف می‌شوم.

علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر گفت: بررسی این موضوع پیش از عید مسائلی را در اذهان ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: این موضوع در دست بررسی است تا مشخص شود که آیا می‌توان بین قوای مختلف راه حلی برای حل آن یافت و اگر اجازه داده شود، پس از پایان بررسی بودجه و در زمان اصلاح ساختاری مدنظر مقام معظم رهبری، این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه