English

طراح قانون منع بکارگیری بازنشستگان؛

وزارت ورزش هر چه سریع تر تکلیف بازنشستگان فدراسیون ها را مشخص کند/ صبر نهادهای نظارتی اندازه دارد

طراح قانون منع بکارگیری بازنشستگان با تاکید بر اینکه صبر نهادهای نظارتی اندازه دارد، گفت: وزارت ورزش باید هر چه سریع تر تکلیف بازنشستگان فدراسیون ها را مشخص کند.

وزارت ورزش هر چه سریع تر تکلیف بازنشستگان فدراسیون ها را مشخص کند/ صبر نهادهای نظارتی اندازه دارد

سید احسان قاضی زاده هاشمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج اظهار داشت: در زمان بررسی قانون منع بکارگیری بازنشستگان در مجلس ، برخی تلاش کردند تا این طرح عملیاتی نشده و به تصویب نرسد. یکی از این بخش ها مربوط به ورزش کشور است.

وی افزود: پس از تصویب این قانون، اتفاقا فدراسیون های ورزشی بیش از دیگر نهادها برای عدم اجرای قانون فوق تلاش کردند و در نهایت نیز موفق نشدند نظرات خود را تحمیل کنند.

طراح قانون منع بکارگیری بازنشستگان تصریح کرد: پس از اجرای قانون فوق و در شرایطی که نهادهای زیر نظر رهبری، وزارت کشور، نهادهای اطلاعاتی و امنیتی، استانداری ها، وزارتخانه های مختلف و حتی شرکت های تحت پوشش تامین اجتماعی که مشمول قانون نبودند، برای اجرای این قانون پیش قدم شدند، اما ناگهان می بینیم که چند فدراسیون رای قانون را نمی پذیرند.

قاضی زاده هاشمی با تاکید بر اینکه تمام عملکردها در این حوزه زیر ذره بین نهادهای نظارتی از جمله مجلس است، گفت: انتظار داریم وزارت ورزش هر چه سریع تر تکلیف بازنشستگان ورزش و به ویژه فدراسیون ها را مشخص کند.

وی افزود: علت این است که صبر نهادهای نظارتی نیز حد و اندازه ای دارد و تا ابد نمی توانیم اجرای قانون را موکول به برگزاری جلسه و نشست و مجمع کنیم.

این نماینده مجلس در پایان گفت: زمانی می گفتند که تیم های ملی ما در کوران مسابقات هستند و روحیه آنها را با این حرف ها خراب نکنیم. خوشبختانه امروز مسابقه ای در کار نیست و روحیه ای هم خراب نمی شود. لذا زمان اجرای قانون است و ما این موضوع را تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه