English

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری؛

مردم می توانند بر توطئه های دشمنان غلبه کنند/مدیران غیر انقلابی مهمترین آسیب دهه پنجم انقلاب هستند

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: مدیران غیر انقلابی مهمترین آسیب دهه پنجم انقلاب اسلامی هستند.

مردم می توانند بر توطئه های دشمنان غلبه کنند/مدیران غیر انقلابی مهمترین آسیب دهه پنجم انقلاب هستند

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج اظهار داشت: انقلاب اسلامی ملت ایران در بهمن 57 دستاوردهای بزرگی داشته است که مهمترین آنها استقلال، آزادی، امنیت، عزت و سربلندی ملت ایران است.

وی افزود: به عبارتی در دوران ستمشاهی مردم ما در عرصه بین المللی دارای عزت و سربلندی نبوده و کشور از استقلال و امنیت و آزادی بی بهره بود. به همین دلیل ملت ایران زیر پرچم ولایت جمع شده و علیه حکومت ظلم و جور و استبداد قیام کردند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با بررسی اسناد موثق تاریخی، در می یابیم که حکومت ستمشاهی، یک رژیم وابسته به کشورهای غربی به ویژه آمریکا بود که بدون اجازه سفارتخانه های غربی، هیچ اقدامی انجام نمی داد. به همین دلیل غربی ها منابع ملت ایران را غارت کرده و در مقابل، حاکمان فاسد را در راه ظلم و ستم بیشتر علیه ملت ایران حمایت می کردند.

قاضی زاده هاشمی گفت: سطح رفاه و امنیت کشور در دوره پهلوی به شدت پایین بود، به صورتی که امکانات رفاهی از جمله مدرسه، دانشگاه، بیمارستان، دانش پزشکی و ... زیادی در اختیار مردم به ویژه روستاییان و ساکنان شهرهای کوچک قرار نداشت.

وی تاکید کرد: به طور قطع مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی است. امروز هیچ قدرتی در جهان به خود اجازه دخالت در امور داخلی ایران را نمی دهد. اگر روزی سفارتخانه های خارجی برای ما نخست وزیر و وزیر و وکیل انتخاب می کردند، امروز مردم آزادانه به پای صندوق های رای رفته و نمایندگان خود را انتخاب می کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری افزود: البته مشکلات بسیاری مردم را رنج می دهد. به ویژه مشکلات در حوزه اقتصادی و معیشتی که بخشی از آنها مربوط به ناکارآمدی مدیران و بخشی نیز به دلیل توطئه های دشمنان خارجی از جمله تحریم های یک جانبه و غیرقانونی و زورگویانه آمریکا است.

قاضی زاده هاشمی با تاکید بر اینکه ملت ایران ثابت کرده اند در روزهای سخت، مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند، گفت: مردم ما می توانند مشکلات را پشت سر گذاشته و بر توطئه های دشمنان غلبه کنند، اما متاسفانه وجود مدیران غیر انقلابی  مانع از تحقق اهداف مهم انقلاب اسلامی شده و می شود.

وی افزود: اگر بخواهیم مهمترین دغدغه دهه پنجم انقلاب اسلامی را نام ببریم، به طور قطع وجود مدیران غیر انقلابی به عنوان مهمترین آسیب بوده و این مدیران مانع از تحقق اهداف انقلاب هستند. مدیرانی که به جای تمرکز بر رفع مشکلات مردم و کمک به پیشبرد اهداف انقلاب، به فکر منافع شخصی و گروهی هستند، نمی توانند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی مفید باشند.

قاضی زاده هاشمی در پایان تاکید کرد: هر زمانی که مدیریت مجموعه ای بر عهده بچه های بسیجی و مدیران انقلابی و جهادی قرار داشت، موفقیت های بزرگی حاصل کردیم و هر زمانی که مدیریت به افراد غیر انقلابی واگذار شد، به غیر از آسیب و هزینه برای کشور حاصلی نداشتیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه