English

محمدرضا باهنر؛

کارشناسان بیانیه گام دوم انقلاب را برای مردم تبیین کنند

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: کارشناسان بیانیه گام دوم انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

کارشناسان بیانیه گام دوم انقلاب را برای مردم تبیین کنند

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا باهنر در نشست ماهیانه جام اظهار داشت: چهلمین سال استقرار نظام جمهوری اسلامی به پایان رسید و وارد دهه پنجم انقلاب شدیم. انتظار داشتیم گزارشی عالمانه و عادلانه جمهوری اسلامی به مردم ارائه شود و در مجموع رسانه های ملی و مکتوب گزارش های خوبی دادند و قیاس زمانی و مکانی خوبی داشتند که هرچند به وضع ایده آل نرسید ولی کار مثبت و خوبی بود.

وی با تاکید بر اینکه بیانیه بسیار مهم رهبری در موضوع گام دوم گفت: بیانی مستوفا و مفصلی بود و توصیه می شود با چشم خریدار این بیانیه را چندین بار با دقت بخوانند.

باهنر با بیان اینکه در شورای مرکزی جام یکی دو محور را به جمع بندی رسید و بیانیه ای صادر کردیم و خودمان را به دو مسئله در تجاوب این بیانیه مسئول کردیم، گفت: اول اینکه تلاش کنیم یک بیانیه طلبکاران از مسئولین و کارگزاران صادر نکنیم و بیشتر تلاش کردیم وظایف خود را در قبال این بیانیه مطرح کنیم.

دبیرکل جام ضمن تاکید بر اینکه نکته دوم هم مسئله تزریق امید به نسل فعلی و آینده بود، اظهار کرد: در کنار جنگ اقتصادی جنگ سنگین رسانه‌ای روحیه مردم و مسئولین را بمباران می‌کند پس یکی از وظایف ما این است که روحیه ناامیدی را به هیچ وجه دنبال نکنیم و روحیه امید را با اعداد و ارقام و شاخص ها به جامعه منتقل کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه