English

عضو کمیسیون امنیت ملی؛

عادل الجبیر زیاد حرف می زند/ حرف های عادل الجبیر ارزش پاسخگویی ندارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اظهارات عادل الجبیر ارزش پاسخگویی ندارد، چرا که این فرد زیاد حرف می زند.

عادل الجبیر زیاد حرف می زند/ حرف های عادل الجبیر ارزش پاسخگویی ندارد

محمدابراهیم رضایی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج با اشاره به اظهارات خصمانه عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجی آل سعود علیه ایران اظهار  داشت: امروز افکار عمومی جهان این واقعیت را درک کرده که آل سعود اصلی ترین حامی تروریست ها در جهان است و بودجه اصلی تروریست ها در منطقه از سوی عربستان و امارات پرداخت می شود.

وی افزود: در هر گوشه ای از دنیا اگر اتفاقی می افتد، به طور قطع هدایت آن بر عهده آمریکا و رژیم صهیونیستی است و پول آن را عربستان و امارات داده اند. به همین دلیل ترامپ می گوید، عربستان برای ما گاو شیرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در این شرایط عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجی عربستان هر روز به یک گوشه از دنیا سفر کرده و به طور مداوم حرف می زند. البته حرف های او ارزش پاسخگویی ندارد، چرا که زیاد حرف می زند.

رضایی گفت: نقش عادل الجبیر در سیاست خارجی آل سعود این است که در برابر اربابان خارجی عربستان سر تعظیم فرود آورده و در مقابل افکار عمومی جهان را نسبت به جنایات آل سعود منحرف و به سمت ایران بچرخاند. به همین دلیل است که مدام به ایران اتهام می زند.

وی تاکید کرد: قرار نیست در سیاست خارجی وقت خود را برای پاسخگویی به امثال عادل الجبیر تلف کنیم، زیرا افکار عمومی جهان سران آل سعود را می شناسند و نیازی به توضیح ما نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی متذکر شد: البته توطئه های آل سعود و امارات علیه ایران که با دستور آمریکا و صهیونیست ها انجام شده و می شود، به طور قطع بی پاسخ نخواهد ماند و امیدواریم در آن روز، بار دیگر شاهد حرف زدن عادل الجبیر باشیم و او به گوشه ای پناه نبرده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه