English

عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با موج؛

مدعیان دفاع از حقوق بشر به پناهگاه تروریست ها تبدیل شده اند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به استقرار گروهک منافقین در یکی از کشورهای اروپایی گفت: امروز مدعیان دفاع از حقوق بشر به پناهگاه تروریست ها تبدیل شده اند.

مدعیان دفاع از حقوق بشر به پناهگاه تروریست ها تبدیل شده اند

ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: اروپا و آمریکا سال ها است به بهانه دفاع از حقوق بشر ، علیه ملت ها و دولت های آزادی خواه و عدالت طلب توطئه می کنند و هر کشوری که با سیاست های زورگویانه آنها همراهی نکرده و سر تسلیم فرود نیاورد، به بهانه های مختلف از جمله عدم رعایت حقوق بشر تحت فشار قرار می گیرد.

وی افزود: فریادهای دفاع از حقوق بشر مدعیان اروپایی و آمریکایی گوش جهانیان را کر کرده است، اما وقتی به اعمال و رفتار آنها نگاه می کنیم، در می یابیم که حقوق بشر هیچ ارزشی برای این کشورها نداشته و هر زمانی که نیاز داشته باشند، بدترین رفتار ضد بشری را مرتکب می شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: اگر به تاریخ پس از انقلاب اسلامی دقت کنیم، در می یابیم که تمام گروهک های تروریستی به صورت مستقیم از سوی آمریکا و اروپا حمایت می شدند و این حمایت ها هنوز هم ادامه دارد.

ابوترابی با اشاره به استقرار گروهک تروریستی منافقین در آلبانی گفت: اروپا که مدعی دفاع از حقوق بشر است، امروز تبدیل به پناهگاهی برای بدترین تروریست ها شده و باید به افکار عمومی خود پاسخ دهد که چگونه مجوز استقرار تروریست ها را صادر کرده است.

وی تاکید کرد: به طور قطع آتش حضور تروریست ها در اروپا به زودی دامان سران این قاره را خواهد گرفت و سرنوشتی بهتر از صدام برای آنها متصور نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه