English

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس؛

تروریست های مورد حمایت عربستان و آمریکا و صهیونیست ها را رها نمی کنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تروریست های مورد حمایت مثلث شوم آمریکا، عربستان و صهیونیست ها را رها نمی کنیم.

تروریست های مورد حمایت عربستان و آمریکا و صهیونیست ها را رها نمی کنیم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، علاالدین بروجردی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس اسناد و اطلاعات موثقی که در اختیار نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور قرار دارد، تروریست هایی که عامل جنایت خونین حادثه تروریستی زاهدان بودند، از سوی مثلث شوم آمریکا ، عربستان و رژیم صهیونیستی به طور کامل حمایت می شوند.

وی افزود: این حمایت اطلاعاتی و مالی است. به نحوی که اطلاعات نیروهای ایرانی در اختیار تروریست ها قرار گرفته و از سوی دیگر پول و تجهیزات و تسلیحات نظامی برای انجام عملیات تروریستی در داخل خاک ایران، در اختیار این گروهک قرار می گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: به طور قطع عامل و آمران حادثه تروریستی زاهدان مانند عوامل مزدور حادثه تروریستی اهواز را رها نمی کنیم، تا در راستای اجرای اربابان خود، خون جوانان ما را بر زمین ریخته و امنیت کشور و مردم ما را مختل کنند.

بروجردی گفت: خوشبختانه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور، اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی بر تروریست ها در مرزهای شرقی کشور دارند و به زودی پاسخ کوبنده و قاطع ایران را دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به حمایت دشمنان اسلام و انقلاب از تروریست ها در طول 40 سال اخیر اظهار داشت: گروهک های فریب خورده تروریستی باید نگاهی به گذشته داشته باشند و ببینند که اسلاف آنها مانند منافقین کوردل و یا گروهک ریگی به چه سرنوشتی دچار شده اند. به طور قطع تروریست هایی که امروز در مرزهای شرقی کشور و با سوء استفاده از سکوت دولت پاکستان دست به خشونت می زنند، سرنوشتی بهتر از گروهک ریگی پیدا نخواهند کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی در پایان با اشاره به عدم همکاری دولت پاکستان با نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ایران اظهار داشت: ایران تا اندازه ای در برابر بی تحرکی پاکستان تحمل می کند و پس از آن به طور قطع اقدامات لازم برای تامین امنیت مرزهای خود را انجام خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه