English

سخنگوی هیات رییسه مجلس اعلام کرد؛

انتقادهای بسیار تند نمایندگان خطاب به وزاری صنعت و نفت/ نمایندگان نسبت به عملکرد خودروسازان، شیوه فروش نفت و قیمت کالاها گلایه جدی دارند

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که در جلسه غیر علنی امروز مجلس انتقادهای بسیار تندی از سوی نمایندگان خطاب به وزاری صنعت و نفت مطرح شده است.

انتقادهای بسیار تند نمایندگان خطاب به وزاری صنعت و نفت/ نمایندگان نسبت به عملکرد خودروسازان، شیوه فروش نفت و قیمت کالاها گلایه جدی دارند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل پایان یافت و پس از آن بهروز نعمتی سخنگوی هیات رییسه مجلس در جمع خبرنگاران حاضر شد و به تشریح مذاکرات این جلسه پرداخت.

بهروز نعمتی اظهار داشت: در جلسه غیر علنی صبح امروز وزرای اقتصادی دولت از جمله نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه و وزرای نفت، جهاد کشاورزی، صنعت حضور داشته و به ارائه گزارش های خود پرداختند.

وی افزود: همچنین علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و 9 نفر از نمایندگان از جمله رییس کمیسیون تلفیق بودجه در این جلسه به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

سخنگوی هیات رییسه مجلس تصریح کرد: در این جلسه انتقادهای بسیار تندی از سوی نمایندگان خطاب به وزیر صنعت و وزیر نفت درباره نحوه فروش نفت، وضعیت کنترل بازار، وضعیت قیمت ها، گرانی ها و وضعیت خودروسازان و گرانی خودرو مطرح شد.

نعمتی گفت: وزرا نیز به ارائه پاسخ هایی پرداختند و در نهایت مقرر شد که بودجه سال ۹۸ با اولویت حمایت از تولید، صادرات و حمایت از اقشار آسیب پذیر در صحن علنی مجلس بررسی و تصویب گردد.

وی در پاسخ به این پرسش که لایحه بودجه 98 چه زمانی در صحن علنی مجلس بررسی می شود؟ گفت: بررسی لایحه عملا از صبح امروز آغاز شده و از عصر امروز نمایندگان وارد بررسی مواد این لایحه می شوند.

سخنگوی هیات رییسه مجلس متذکر شد: پیشنهادهایی از جمله تصویب بودجه دو دوازهم ، بودجه چهار ماهه و بودجه کل سال 98 مطرح است. نمایندگان از عصر امروز بررسی کل بودجه سال 98 را آغاز می کنند، مگر اینکه در رای گیری ها بحث تصویب بودجه دو دوازدهم و یا بودجه چهار ماهه رای بیاورد.

نعمتی گفت: یکی از اصلی ترین دغدغه های نمایندگان شیوه فروش نفت بود. نمایندگان به این بخش گلایه های جدی داشتند. از سوی دیگر موضوع گرانی ها مورد توجه جدی نمایندگان قرار داشت و انتقادهای تندی را مطرح کردند و امیدواریم دولت اقدامات جدی برای برطرف کردن مشکلات انجام دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه