English

سخنگوی کمیسیون فرهنگی در گفتگو با موج؛

تک خوانی خواننده زن نقطه سیاه جشنواره فیلم فجر است/ رسانه ها تریبون در اختیار هنرمند نماهای ولنگار قرار ندهند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: تک خوانی خواننده زن نقطه سیاه جشنواره فیلم فجر است.

تک خوانی خواننده زن نقطه سیاه جشنواره فیلم فجر است/ رسانه ها تریبون در اختیار هنرمند نماهای ولنگار قرار ندهند

حجت الاسلام احد آزادی خواه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، در مورد پیگیری پرونده تک خوانی خواننده زن در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر اظهار  داشت: پیش از برگزاری جشنواره فیلم فجر جلسات متعددی با سرپرست سازمان سینمایی و دبیر جشنواره فوق برگزار کردیم و نقطه نظرات مجلس و دیدگاه ها و انتظارات مردمی را بیان کردیم.

وی افزود: انتظار داشتیم این جشنواره بی حاشیه برگزار شود و خوشبختانه بخش مهمی از حاشیه های سال های گذشته را امسال شاهد نبودیم، اما متاسفانه موضوع تک خوانی خواننده زن در مراسم افتتاحیه، موجب دلگیری و آزردگی خاطر مومنین و مردم انقلابی کشورمان شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: تک خوانی خواننده زن در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر به طور قطع نقطه سیاه جشنواره امسال است و انتظار نداشتیم وزیر ارشاد، سرپرست سازمان سینمایی و مسوولان جشنواره  این موضوع را نادیده بگیرند.

آزادی خواه تاکید کرد: انتظار داریم هر چه سریع تر و تا دیرتر نشده، وزیر ارشاد و همکاران ایشان در وزارتخانه و جشنواره فیلم فجر بپذیرند که این اقدام یک اشتباه مدیریتی بوده و برای جبران آن تلاش کنند.

اظهارات آزادی خواه در مورد تک خوانی خواننده زن

رسانه ها تریبون در اختیار افراد فاقد صلاحیت قرار ندهند

وی در واکنش به اظهارات یکی از بازیگران سینما مبنی بر اینکه مردم این روزها در صف خرید گوشت سگ می ایستند نیز گفت: در این موضوع انتقاد اصلی ما به رسانه ها و به ویژه صدا و سیما است. رسانه ها نباید تریبون خود را در اختیار افراد فاقد صلاحیت قرار دهند. ما باید مراقبت کنیم و تریبون در اختیار افرادی که صلاحیت گفتگوی مستقیم با  مردم را ندارند، قرار ندهیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: این اظهارات که از سوی یک فرد هنرمندنما مطرح شده، به طور قطع توهین به 80 میلیون ایرانی و توهین به شعور مردم است.

آزادی خواه در پایان تاکید کرد: اینگونه اظهارات نشان دهنده سوء تدبیر همکاران رسانه ای از یک سو و از سوی دیگر ولنگاری حاکم بر هنر است و اگر ما به برخی هنرمندنماها میدان نمی دادیم، این افراد فاقد صلاحیت هر حرفی را بیان نمی کردند و سخنانشان در رسانه ها منتشر نمی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه