English

سردار غیب پرور:

اقتدار ایران در دستاوردهای دفاعی و امنیتی قوت قلبی برای مردم است

رئیس سازمان بسیج گفت: امروز ایران در عرصه دستاوردهای دفاعی و امنیتی در اوج اقتدار قرار دارد که این مهم قوت قلبی برای مردم و عامل بازدارندگی است.

اقتدار ایران در دستاوردهای دفاعی و امنیتی قوت قلبی برای مردم است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، سردار غلامرضا غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بازدید از نمایشگاه اقتدار نیروهای مسلح با اشاره به فعالیت های بسیج در حوزه خدمت رسانی به مردم اظهار کرد: تمامی بسیجیان در مقوله خدمت رسانی به مردم فعالیت دارند اما بسیج سازندگی در فعالیت های عمرانی، سازندگی و بهداشتی فعالیت های تخصصی و ویژه تری دارد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت ۱۱ هزار گروه جهادی بسیج در مناطق محروم گفت: برای فعالیت گروهای جهادی جغرافیای فعالیت تعریف کرده ایم و یک منطقه را به مدت ۵ سال به یک گروه جهادی می دهیم تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

غیب پرور ادامه داد: تلاش داریم با برنامه‌ریزی‌های مناسب در مرحله اول شمار گروههای جهادی را به ۳۰ هزار و در مرحله بعد به ۵۰ هزار گروه افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای سطح خدمت رسانی بسیج سازندگی علاوه بر افزایش شمار گروههای جهادی و تلاش برای رسیدن به مرحله ای است که هر ناحیه و پایگاه بسیج یک گروه جهادی داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج همچنین با اشاره به دستاوردی دفاعی ارائه شده در نمایشگاه اقتدار ۴۰ گفت: امروز ایران در عرصه دستاوردهای دفاعی و امنیتی در اوج اقتدار قرار دارد که این مهم قوت قلبی برای مردم و عامل بازدارندگی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه