English

سردار غیب پرور در جمع خبرنگاران:

قطعاً اجازه هیچ تجاوزی را از سوی جهان استکبار نخواهیم داد/ خط مقدم خود را رسیدگی به معیشت مردم قرار دادیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما مردمی هستیم که بارها ثابت کرده ایم که خواهان حفظ استقلال خود هستیم و از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت خواهیم کرد و قطعاً اجازه هیچ تجاوزی را از سوی جهان استکبار نخواهیم داد.

قطعاً اجازه هیچ تجاوزی را از سوی جهان استکبار نخواهیم داد/ خط مقدم خود را رسیدگی به معیشت مردم قرار دادیم

به گزارش خبرگزاری موج، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه نشست خبری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به همکاری با دولت در اجرای ۴۰ پروژه عمرانی و خدمت رسانی اظهار کرد: باور ما تعامل هر چه بیشتر با دولت است و دوستان دولتی هم دریافته اند که این یک تعارف نیست چرا که ما با برخی از وزارتخانه‌ها از جمله وزارت نیرو و وزارت صمت تفاهم نامه‌های همکاری داریم و نباید اجازه دهیم که موازی‌کاری در کشور اتفاق بیافتد.

وی درباره مشارکت بسیج در مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان علیه ایران گفت: سازمان بسیج با همه توان خود در این عرصه وارد شده است، ما مردمی هستیم که بارها ثابت کرده ایم که خواهان حفظ استقلال خود هستیم و از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت خواهیم کرد و قطعاً اجازه هیچ تجاوزی را از سوی جهان استکبار نخواهیم داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: قطعاً برخی افت و خیزها را به واسطه فشارهای شدید اقتصادی از سوی دشمنان داریم از جمله بیکاری، تورم و گرانی، ما به عنوان بسیج از این به بعد خط مقدم خود را رسیدگی به معیشت مردم قرار دادیم و خاکریز اول خود را صیانت از این موضوع تلخی که پیش آمده است قرار داده‌ایم.

مطمئنم که می‌توانیم از این شرایط سخت اقتصادی هم سربلند بیرون آییم

غیب پرور ادامه داد: ما اصرار داریم که بتوانیم از داشته‌های خود، از ظرفیت و توان داخلی نهایت بهره برداری را داشته باشیم. سختی‌ها و دشواری‌های امروز قطعاً سخت‌تر از دوران هشت سال دفاع مقدس نیست و مطمئنم که می‌توانیم از این شرایط سخت اقتصادی هم سربلند بیرون آییم.

وی در خصوص حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال افزود: حضور مردم در راهپیمایی امسال قطعی است و من تصورم این است که حضور مردم می‌تواند نه گفتن مجدد و جانانه‌ای به استکبار باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان اظهار کرد: مردم ما این موضوع را به خوبی نشان داده اند که نیازی ندارد که ما هر سال بخواهیم ملت را برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کنیم، آنها سختی‌ها و مشکلات را می‌بینند و این انقلاب را از خود می‌دانند و لذا ۲۲ بهمن یک صحنه‌ای برای ظهور و بروز باورهای دینی، انقلابی و ملی جمهوری اسلامی ایران است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه