English

در پیام‌های جداگانه‌ای؛

تسلیت احزاب، تشکل‌ها و چهره‌های سیاسی در پی درگذشت محمد نبی حبیبی

احزاب، تشکل‌ها و چهره‌های سیاسی درگذشت محمدنبی حبیبی دبیرکل فقید حزب موتلفه اسلامی را تسلیت گفتند.

تسلیت احزاب، تشکل‌ها و چهره‌های سیاسی در پی درگذشت محمد نبی حبیبی

به گزارش خبرگزاری موج، در پی درگذشت محمد نبی حبیبی دبیرکل فقید حزب موتلفه اسلامی، احزاب، تشکل‌ها و چهره‌های سیاسی در پیام‌های جداگانه‌ای تسلیت گفتند.

متن این پیام‌ها به شرح زیر است: 

پیام تسلیت عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور 

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مرحوم محمد نبی، دبیر کل یکی از دیرپاترین احزاب و تشکل های سیاسی کشور، موجب تاثر بسیار است. آن مرحوم که نامش در زمره مبارزین علیه رژیم ستم شاهی ثبت شده است و از پیشروان همراهی و همگامی با نهضت امام خمینی بود، در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در سنگرهای مختلفی از جمله در خانواده بزرگ وزارت کشور در مسئولیت استانداری تهران، فارس و خراسان و همچنین شهرداری تهران منشأ خدمات و آثار بسیار بوده است، که ان شا أ... نزد پروردگار قادر متعال، متنعّم و بهره مند خواهد بود.

اینجانب با تسلیت درگذشت این پیشکسوت انقلابی و مدیر مبارز، از خداوند بزرگ، غفران و رحمت واسعه و همنشینی با ابرار را برای ایشان و صبر و اجر برای خانواده محترم، همرزمان و همسنگران آن فقید سعید مسألت دارم.

 

پیام تسلیت علی اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

انا الله و انا الیه راجعون
دریافت خبر درگذشت یار فداکار امام (ره) و رهبری و از همراهان نظام مقدس جمهوری اسلامی، مرحوم محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی موجب تاثر و تالم شد.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه، علو درجات و رحمت و غفران الهی را از خداوند متعال برای آن مجاهد نستوه و صبر و اجر را برای بیت محترم ایشان و بازماندگان مسئلت می‌نمایم.

 

پیام تسلیت محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت یکی از مبارزان پیشتاز انقلاب اسلامی مرحوم محمد نبی حبیبی که در چهار دهه خدمت صادقانه در جایگاه‌های مختلف منشاء خدمات ارزشمند بوده و تجربه گرانبهایی را به نسل‌های دوم و سوم انقلاب در جایگاه دبیرکلی یکی از قدیمی‌ترین احزاب سیاسی ایران منتقل کردند موجب حزن و اندوه اینجانب شد.

این مصیبت را به همه یاران و دوستان بویژه خانواده و بازماندگان ایشان تسلیت عرض می‌کنم و برایشان از درگاه الهی رحمت و مغفرت و همنشینی با امام و شهدا و دیگر صالحان مسئلت می‌نمایم.

 

پیام تسلیت حجت‌الاسلام رئیسی

متن پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی به شرح زیر است:

با تاسف و دریغ خبر درگذشت ناگهانی برادر صدیق و انقلابی مان، جناب آقای محمد نبی حبیبی را دریافت کردم. این انسان پرهیزگار و اندیشمند که تمام دوران حیات طیب خود را به مجاهدت و تلاش برای پیروزی نظام اسلامی، استقرار و شکوفایی آن به کار بسته بود در ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با کوله باری از مبرات و خیرات به دیدار پروردگارش شتافت.

دبیرکل یکی از تشکل‌های پرسابقه و پیشتاز در تاریخ انقلاب اسلامی، مسئولیت‌ها و خدمتگزاری در عرصه‌های اجرایی به همراه نگاه مومنانه و ولایی در تحلیل مسائل سیاسی و موضع گیری‌های صریح و دقیق، کارنامه رویکردی و عملکردی این رجل برجسته انقلاب اسلامی را درخشان کرده بود.

اینجانب با اندوه و تاثر، رحلت این دوست مجاهد و انقلابی دیرین را به محضر رهبری معظم انقلاب اسلامی، فرزندان و خانواده محترمشان، اعضای حزب موتلفه اسلامی و عموم علاقمندانشان تسلیت عرض می‌نمایم»

 

پیام تسلیت  باهنر

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انالله و انا الیه راجعون

در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، خبر درگذشت یار دیرینه انقلاب و امام و رهبری، مبارز خستگی ناپذیر، مرحوم حاج محمدنبی حبیبی باعث تأسر و تألم فراوان گردید.

اینجانب سال‌های متمادی چه در حوزه اداره کشور و چه در جریانات سیاسی با ایشان همکاری داشتم و در این سال‌ها مرحوم حبیبی را برادری دلسوز، پرتلاش، متواضع و متعهد به اصول و مبانی انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل (ره) و همراه و وفادار به مقام معظم رهبری یافتم. 
امروز نه فقط حزب موتلفه اسلامی، بلکه جبهه پیروان خط امام و رهبری و جریان اصولگرایی و همه دوستداران انقلاب یک همسنگر فرزانه را از دست داده است.

از سویدای دل ضایعه درگذشت مرحوم محمدنبی حبیبی را به ملت شریف ایران و رهبر معظم انقلاب و خانواده محترمشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بستگان و نزدیکان ایشان صبر و اجر مسألت دارم.

 

پیام حجت‌الاسلام سید حسن خمینی

متن پیام تسلیت تولیت آستان امام خمینی (ره) به شرح زیر است:

«بسمه تعالی
درگذشت برادر گرامی و عزیز جناب آقای محمد نبی حبیبی رحمت الله علیه موجب تأسف و تأثر شد. آن مرحوم از همراهان خدوم انقلاب اسلامی بود و در مراحل مختلف زندگی خود همواره با عشق به امام و انقلاب راه می‌پیمود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت ایشان به همسر محترمه و خانواده ایشان و هم چنین به دوستان گرامی در حزب مؤتلفه اسلامى، از خدای متعال برای آن فقید سعید علو درجات را مسئلت دارم.»

 

الیاس حضرتی، قائم مقام حزب اعتمادملی 

متن این پیام به شرح زیر است: 

”بسم الله الرحمن الرحیم

محمد نبی حبیبی، از نیرو‌های باسابقه انقلابی و دبیرکل حزب موتلفه اسلامی از میان ما رفت. آنچه درباره این چهره سرشناس سیاسی باید مورد توجه باشد، باورمندی به فعالیت تشکیلاتی و حزبی است. او از نخستین کسانی است که تلاش برای ایجاد نظام حزبی و تقویت فرهنگ تحزب در کشور را در دستور کارش قرار داد و تا پایان حیاتش به کار حزبی مشغول بود و از این لحاظ فضل تقدم بر دیگران دارد.

درگذشت این فعال سیاسی را به خانواده و همراهان و همه فعالان حزبی ایشان تسلیت عرض می‌کنم و نبود شخصیت‌هایی مانند حبیبی را برای جامعه و فضای سیاسی کشور یک ضایعه می‌دانم و این علیرغم اختلافات جدی در مواضع و دیدگاه‌های میان ماست.

خداوند ایشان را رحمت کند و به خانواده و همراهان ایشان صبوری عنایت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه