English

عضو کمیسیون انرژی مجلس؛

طرح های غیر کارشناسی برای سهمیه بندی بنزین جو روانی جامعه را ملتهب می کند

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مباحث غیر کارشناسی برای سهمیه بندی بنزین جو روانی جامعه را ملتهب می کند.

طرح های غیر کارشناسی برای سهمیه بندی بنزین جو روانی جامعه را ملتهب می کند

علی ادیانی راد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: شرایط اقتصادی کشور بسیار حساس است و با توجه به اثرگذاری قیمت بنزین در اقتصاد جامعه، طرح مباحث غیر کارشناسی از جمله سهمیه بندی بنزین در شرایط فعلی به صلاح نیست.

وی با اشاره به ارائه طرحی از سوی برخی از نمایندگان درباره سهمیه بندی بنزین گفت: این مباحث بیش از آنکه به سود اقتصاد کشور باشد، طرح آنها در شرایط فعلی، جو روانی جامعه را بر هم می زند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: دولت به عنوان متولی اداره کشور برای سال 98 هیچ افزایشی در خصوص قیمت حامل های انرژی از جمله بنزین در نظر نگرفته و در لایحه بودجه 98 نیز بحثی مبنی بر سهمیه بندی بنزین مطرح نشده است.

ادیانی راد افزود: از سوی دیگر در کمیسیون تلفیق بودجه نیز بحثی در خصوص سهمیه بندی بنزین و یا افزایش قیمت بنزین و دیگر حامل های انرژی مطرح نیست و علت این است که نباید در شرایط اقتصادی فعلی، فضای جامعه را متشنج کرد.

وی بیان داشت: متاسفانه در چنین شرایطی طرحی با عنوان طرح سهمیه بندی بنزین در مجلس مطرح می شود که به نظر می رسد کارشناسی شده نبوده و در طراحی آن تمام جوانب اقتصادی در نظر گرفته نشده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: در شرایط اقتصادی امروز که مردم با مشکلات معیشتی بسیاری دست و پنجه نرم می کنند، باید در حوزه اقتصادی بسیار با دقت عمل کرد و از بیان مسائل و مطالبی که منجر به افزایش تنش در بازار می شود، به شدت بپرهیزیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه