English

عضو کمیسیون انرژی مجلس:

سال ۹۸ افزایش قیمت بنزین و گازوئیل نخواهیم داشت

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: برای سال 98 هیچگونه افزایش قیمت بنزین و گازوئیل نخواهیم داشت.

سال 98 افزایش قیمت بنزین و گازوئیل نخواهیم داشت

علی ادیانی راد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج اظهار داشت: بر اساس لایحه بودجه 98 که از سوی دولت به مجلس تقدیم شده، هیچگونه پیش بینی برای افزایش قیمت حامل های انرژی، به ویژه بنزین و گازوئیل مطرح نیست و به همین دلیل شایعاتی که در مورد افزایش قیمت حامل های انرژی مطرح شده، کذب است.

وی افزود: دولت لایحه بودجه 98 را به مجلس تقدیم کرده و بر اساس جداول و تبصره های این لایحه، هیچ بحثی در مورد افزایش قیمت بنزین و افزایش قیمت گازوییل مطرح نیست. لذا پرداختن به این موضوع از سوی برخی رسانه ها و طرح این شایعه که بنزین و گازوییل سال آینده گران می شود، هیچ توجیهی ندارد.

عضو کمیسیون انرژی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و به ویژه مشکلات معیشتی مردم تصریح کرد: اگر دلسوز کشور و مردم هستیم، باید از طرح اینگونه شایعات که بار منفی بسیاری در جامعه دارد، به شدت پرهیز کنیم.

ادیانی راد در پاسخ به پرسش خبرنگار موج مبنی بر اینکه در صورت درخواست دولت از مجلس برای افزایش قیمت حامل های انرژی، رویکرد نمایندگان چگونه خواهد بود؟ گفت: در این شرایط کسی موافق افزایش قیمت حامل های انرژی به ویژه بنزین نیست. چرا که تاثیرگذاری مستقیم بر قیمت دیگر کالاها و خدمات دارد.

وی بیان داشت: البته ممکن است دولت طرحی را تقدیم مجلس کند که دارای توجیه اقتصادی باشد. در آن صورت باید در مورد طرح فوق بحث و بررسی صورت گیرد. اما در حال حاضر هیچ بحثی درباره افزایش قیمت حامل های انرژی به ویژه بنزین و گازوییل در دولت و مجلس مطرح نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه