English

عضو هیات رییسه مجلس؛

طرحی برای تقسیم استان اصفهان به مجلس تقدیم نشده است

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: تا این لحظه طرحی برای تقسیم استان اصفهان به مجلس تقدیم نشده است.

طرحی برای تقسیم استان اصفهان به مجلس تقدیم نشده است

علی اصغر یوسف نژاد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: نمایندگان شهرستان های مختلف ممکن است برای خدمات رسانی به مردم حوزه انتخابیه خود، طرح هایی در دستور کار خود داشته باشند، اما تا زمانی که این طرح ها به مجلس تقدیم نشده و در دستور کار قرار نگرفته باشد، رسمی نیست.

وی در خصوص برخی شایعات مبنی بر اینکه طرح تشکیل استان اصفهان شمالی با مرکزیت کاشان تقدیم مجلس شده است، گفت: تا این لحظه چنین طرحی به هیات رییسه مجلس ارائه نشده است و من از آن بی اطلاع هستم.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح های نمایندگان باید طبق یک فرایند قانونی و با جلب حداقل 15 امضا به هیات رییسه تقدیم شود و تا زمانی که طرحی از چنین شرایطی برخوردار نباشد، نمی توان آن را در مجلس مطرح کرد.

یوسف نژاد متذکر شد: ضمن اینکه در این روزها مجلس درگیر بررسی لایحه بودجه سال 98 است و اکثر نمایندگان درگیر مسئله بسیار مهم بودجه هستند، اگر قرار باشد طرحی برای تقسیم یک استان به مجلس تقدیم شود، شرایط فعلی برای این کار فراهم نیست.

لازم به توضیح است، در روزهای اخیر برخی شایعات مبنی بر تلاش عده ای از نمایندگان برای تقسیم استان اصفهان و تشکیل استان اصفهان شمالی به مرکزیت کاشان در فضای مجازی مطرح شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه