English

تسلیت فرمانده کل ارتش در پی شهادت سرنشینان هواپیمای ۷۰۷

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در پیامی شهادت جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش را تسلیت گفت.

تسلیت فرمانده کل ارتش در پی شهادت سرنشینان هواپیمای 707

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در پی حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ 707 و شهادت جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا

مردان مرد دیگری از یادگاران دفاع مقدس و مدافعان حرم، در آخرین پرواز به قافله نورانی شهیدان پیوستند و ما را در فراق دلاوری هایشان داغدار کردند.

دلیر مردانی که از اولین روز‌های پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با دل‌های مملو از ایمان و سر‌های پر شور عاشورایی ده‌ها بار معجزه وار مرگ را مغلوب کردند و سرانجام در راه خدمت به هموطنان عزیز در عملیات مردم یاری، خلعت پرافتخار شهادت را پوشیدند و به جوار قرب الهی پرواز کردند.

اینجانب با نهایت اندوه از دست رفتن این عزیزان، پرواز آسمانی آن‌ها را به خانواده‌های معظم و همرزمان عزیزم در نیروی هوایی و آحاد ملت قدر شناس ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سید عبدالرحیم موسوی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی