English

کریمی قدوسی در گفتگو با موج؛

فتنه ۹۸ با محوریت انتخابات انجام می شود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دشمنان خارجی و داخلی به دنبال راه اندازی فتنه 98 با محوریت انتخابات هستند.

فتنه 98 با محوریت انتخابات انجام می شود

جواد کریمی قدوسی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، در پاسخ به این پرسش که برخی از تحلیلگران نسبت به احتمال وقوع فتنه ای بزرگ تر از فتنه ۸۸ در سال 98 هشدار داده اند و این در حالی است که عده ای این هشدارها را بی دلیل می دانند، آیا ما با فتنه ای جدید در سال 98 رو به رو خواهیم شد؟ گفت: معتقدم اگر مردم هوشیاری خود را حفظ کرده و ارتقا دهند و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و به طور کلی جریان انقلابی، خود را آماده مقابله با فتنه ها و توطئه ها کنند، سال آینده نیز مانند سال 97 با مشکلی رو به رو نخواهیم شد.

وی با اشاره به رهنمودها و هشدارهای مکرر رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه همواره باید هوشیاری خود را در برابر فتنه ها حفظ کنیم، گفت: اگر هوشیار بوده و با کوچک ترین توطئه ای، مقابله قاطع داشته باشیم، نه تنها فتنه ای گریبانگیر انقلاب نخواهد شد، بلکه در سال 98 پیروزی بزرگ تری نسبت به 9 دی 88 را جشن خواهیم گرفت و به سلامت از پیچ مهم و تاریخی سال 98 و فتنه 98 عبور خواهیم کرد.

بودجه 240 میلیون دلاری آمریکا برای ایجاد آشوب در کشور

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته بیان این مطلب به معنی آن نیست که دشمن در ایجاد فتنه و توطئه کوتاهی می کند، بلکه دشمنان خارجی تمام ظرفیت خود را به میدان آورده و تنها آمریکا یک تیم چند صد نفری و با بودجه ای بالغ بر 240 میلیون دلار، خود را آماده ایجاد آشوب در کشورمان کرده است.

کریمی قدوسی گفت: البته اینها برای سال 97 برنامه ریزی بسیاری با هدف ایجاد آشوب در کشور انجام دادند، اما موفق به عملی کردن توطئه های خود نشدند. علت این بود که با اشراف دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و نظارتی که در تمام حوزه ها از سوی دستگاه های اطلاعاتی صورت گرفت، بسیاری از فتنه ها در همان نطفه خفه و خنثی شد.

دستگیری بسیاری از عوامل نفوذ دشمن در سال 97

وی تصریح کرد:‌ دستگیری های گسترده ای از عوامل نفوذی دشمن در سال 97 انجام شد و این دستگیری ها، بسیاری از توطئه ها را خنثی کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: دشمنان می گفتند ایران در سال 97 تابستان داغی را در پیش دارد و این اظهارات شعار نبود و برای ضربه زدن به انقلاب در تابستان گذشته برنامه ریزی کرده بودند، اما موفق نشدند. البته آنها همچنان امیدوارند تا در سال 98 بتوانند فتنه ای گسترده را تدارک ببینند.

کریمی قدوسی با اشاره به اینکه در سال 98 ایران شاهد برگزاری انتخابات سراسری است،‌ گفت: آنها برای انتخابات برنامه دارند. سال 98 سال بسیار حساسی است و هدف دشمن اثرگذاری در انتخابات است و می خواهند در همین مجلس فعلی، شرایطی مانند مجلس ششم را رقم زده و در نهایت به دنبال اثرگذاری در انتخابات هستند.

ماجرای لایحه جنجالی دولت چیست؟

وی با یادآوری برخی از رخدادهای تلخ مجلس ششم گفت: کلید بسیاری از وقایع این مجلس از زمان ارائه لوایح دو قلوی دولت خاتمی زده شد. ما باید از گذشته درس بگیریم و مراقب باشیم تا حوادث گذشته تکرار نشود. متاسفانه شنیده ام که دولت در نظر دارد تا کاری مشابه را انجام داده و یک لایحه جنجالی به مجلس ارائه دهد.

کریمی قدوسی ادامه داد: دولت در نظر دارد تا حق برگزاری رفراندوم در کشور را به استان ها و استانداری ها ارائه کند. یعنی مثلا بگویند که آیا موافق انتقال آب دریای خزر به کویر مرکزی هستید و برای این کار در برخی از استان های مرکزی رفراندوم برگزار کنند!

وی تاکید کرد: برخی می خواهند با ایجاد شکاف و عمیق شدن گسل های اجتماعی، برای انقلاب هزینه تراشی کنند. همه باید مراقبت کنیم تا دشمنان و عوامل نفوذی به این هدف شوم خود دست پیدا نکنند. جریان انقلابی و نمایندگان انقلابی بیش از دیگران باید مراقب اوضاع باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه