English

نماینده مردم شهرستان فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی:

توجه به دریا معضل بیکاری در مناطق شمالی کشور را کاهش می دهد

نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به دریا می تواند معضل بیکاری در مناطق شمالی کشور را کاهش دهد، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت حمل و نقل دریایی می توانیم کالاهای ایرانی را به جهانیان شناسانده و از این منظر ارزآوری برای کشور ایجاد کنیم.

توجه به دریا معضل بیکاری در مناطق شمالی کشور را کاهش می دهد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد مهدی افتخاری نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه متاسفانه شهرهای شمالی کشور به علت ضعف زیرساختی نتوانسته اند از موهبت همجواری با دریا استفاده کنند، افزود: تا زمانی که زیرساخت های بندری و دریایی در دریای خزر فراهم نشود جابه جایی بار و مسافر از آن ممکن نخواهد بود.

توسعه صنایع دریایی پیشرفت اقتصادی را تسریع می کند

افتخاری با تاکید بر اینکه با توسعه صنایع دریایی باید خود را به سطح بالایی از توسعه اقتصادی برسانیم، تصریح کرد: تامین زیرساخت های بندری و دریایی می تواند به امر صادرات کمک کرده و به این ترتیب ارزآوری برای کشور را رقم بزند.

نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر شرایط لازم در دریای خزر فراهم باشد بسیاری از کالاهای تولید داخل به کشورهای همجوار صادر خواهد شد، گفت: در زمینه توسعه زیرساختی بارها مجمع نمایندگان استان گیلان با وزیر راه و شهرسازی و همچنین رئیس سازمان بنادر کشور جلسه داشته است.

حضور بخش خصوصی در تامین زیرساخت های بندری و دریایی لازم است

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه حضور بخش خصوصی در تامین زیرساخت های بندری و دریایی می تواند کمک های شایانی به دولت کند، افزود: دولت باید با ارایه مشوق های لازم به بخش خصوصی برای حضور در حوزه تامین زیرساخت های بندری کشور مراودات بین المللی را در حوزه دریایی توسعه دهد.

افتخاری با بیان اینکه توجه به دریا می تواند معضل بیکاری در مناطق شمالی کشور را کاهش دهد، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت حمل و نقل دریایی می توانیم کالاهای ایرانی را به جهانیان شناسانده و از این منظر ارزآوری برای کشور ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: در نشست های مستمر به موضوع تامین زیرساخت های بندری و دریایی دریای خزر تاکید شده و باز هم پیگیر این مهم تا حصول نتیجه خواهیم بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بسیاری از کشورهای همسایه از موقعیت بسیار استراتژیک دریای خزر در راستای تامین منابع کلان خود بهره برده اند از این رو وقت آن رسیده تا ما نیز بتوانیم از این موهبت الهی استفاده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه