English

سردار نقدی در دیدار با آیت‌الله مومن:

چهل سال توطئه‌های سنگینی علیه کشور ما شده است

عاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: چهل سال توطئه‌های سنگینی علیه کشور ما شده است.

چهل سال توطئه‌های سنگینی علیه کشور ما شده است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه ظهر امروز در دیدار با آیت الله مومن در دفتر شورای نگهبان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما در شرایط به چهل سالگی رسیده است که معمولا انقلاب‌ها به چهل سالگی نمی‌رسند.

وی با بیان اینکه  انقلاب ما اصول خود را حفظ کرده و ولایت رهبری کام ما را شیرین کرده است، اظهار کرد: انقلاب ما در طول تاریخ بی سابقه بوده است و در شرایطی به چهل سالگی رسیدیم که همچنان در مواضع خود هستیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با بیان اینکه چهل سال توطئه‌های سنگینی علیه کشور ما شده است، گفت: در تاریخ سراغ نداریم که تا این حد علیه یک انقلاب توطئه شود.

وی ادامه داد:‌ دستاوردها و پیشرفت‌های ما افتخار آفرین بوده و در کنار آن در مسائل مادی و معنوی شاهد آن بودیم که امسال با این شرایط اقتصادی 2 میلیون نفر به اربعین رفتند و در تهران راهپیمایی جاماندگان اربعین برگزار شد.

سردار نقدی در مورد سلسله‌ نشست‌های شنبه‌های انقلاب گفت: در این نشست‌ها هر هفته یک گزارش از یکی از پیشرفت‌های کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد و به همین مناسبت ما برای تبریک چهل سالگی انقلاب نزد یاران وفادار امام راحل می‌رویم.

در پایان این دیدار یادبودی از سلسه‌های نشست‌های شنبه‌های انقلاب به آیت الله مومن عضو شورای نگهبان اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه