English

کریمی قدوسی در گفتگو با موج؛

بابت توهین های نماینده سراوان من از مردم عذرخواهی می کنم

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: بابت توهین های نماینده سراوان به مامور گمرک که وظیفه اش را انجام می داد، من از مردم عذرخواهی می کنم.

بابت توهین های نماینده سراوان من از مردم عذرخواهی می کنم

جواد کریمی قدوسی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: درباره مسائل پیش آمده میان نماینده سراوان با کارمند گمرک، چند نکته حائز اهمیت است. نخست اینکه باید این موضوع به طور کامل بررسی شود و نمی توان با اکتفا به چند دقیقه فیلم، در مورد همه ماجرا اظهار نظر کرد.

وی افزود: نکته بعدی این است که به هر حال این نماینده توهین هایی داشته و برفرض اگر حق با او هم بوده باشد، نباید از ادبیات توهین آمیز و رکیک استفاده کرده و باید شان و جایگاه نماینده مجلس را رعایت می کرد. امام (ره) فرمودند مجلس در راس امور است. اما نفرمودند نماینده مجلس در راس امور است.

نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: موضوع مهم بعدی این است که عده ای در مجلس سر و صدا راه انداختند و نیرو بسیج کردند و حتی گفتند وزیر اقتصاد را می خواهند به خاطر توهین به نماینده استیضاح کنند. حرف من با این افراد این است که اگر یک صدم این غیرتی که امروز به خاطر توهین به نماینده عضو شورای مرکزی لیست امید دارید را در سال 88 برای نظام خود داشتید، فتنه 88 چند ماه طول نمی کشید.

کریمی قدوسی گفت: چه طور امروز به خاطر توهین به یک نفر عضو شورای مرکزی لیست امید خونتان به جوش آمده و اعتراض می کنید، اما در فتنه 88 که به نظام توهین شد، سکوت کردید؟ آیا نمی بینید همان کسانی که در فتنه 88 به نظام توهین کردند، امروز پشت تریبون مجلس همان حرف ها و حتی بدتر از آن را بیان می کنند؟ چرا اینجا به خاطر توهین به نظام ناراحت نمی شوید و خونتان به جوش نمی آید؟

وی در پایان متذکر شد: به هر حال ضمن اینکه تاکید دارم باید همه ابعاد این ماجرا بررسی شود، به خاطر توهین های نماینده سراوان و به جای این نماینده از مردم عذرخواهی می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • رامین

    یکبار حسین خرازی که فرمانده لشکر 14 امام حسین(ع) بود می‌رود نزدیک در دژبانی. یک بچه بسیجی آنجا نگهبانی می‌داد. خرازی را به جا نمی‌آورد و به او می‌گوید: "کارت داری؟" خرازی می‌گوید: "نه؛" آن بسیجی هم می‌گوید: "راهت نمی دهم." خرازی به خاطر نداشتن کارت مدتی را توی آفتاب می‌ایستد. در واقع آن بسیجی او را بیرون توی آفتاب نگه می‌دارد و راهش نمی‌دهد. بعد که مسئول دژبانی می‌آید از آن بسیجی می‌پرسد:"چه شده؟" او هم می‌گوید: "ایشان چون کارت نداشت راهش ندادم." مسئول دژبان می‌گوید: "ایشان آقای خرازی فرمانده لشکر است. چطور راهش ندادی؟" بعد هم شروع به معذرت خواهی از حسین خرازی می‌کند. اما ایشان با همان لبخند همیشگی و آرام می‌گوید: "این بسیجی وظیفه اش را درست انجام داد." یعنی معتقد بود باید آن بسیجی دژبان را تشویق کرد.
    خاطرات مرتضی ابوفاضلی رزمنده و جانباز 50 درصد هشت سال دفاع مقدس

  • رضا

    سلام از داشتن چنين نماينده هايي در مجلس بايد خجالت کشيد،نماينده اي که ادب ندارد به درد نمي خورد، چه برسد به وکيل مردم شدن.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه