English

رحیم صفوی در بازدید از بندر شهید رجایی:

دستاوردهای که بنادر طی سال های اخیر به دست آوردند؛ قابل تمجید است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح گفت: دستاوردهای که بنادر طی سال های اخیر به دست آوردند قابل تمجید است از این رو ضرورت دارد که برای توسعه بنادر استراتژیک و حتی بنادر کوچک برنامه های توسعه ای تعریف کرد.

دستاوردهای که بنادر طی سال های اخیر به دست آوردند؛ قابل تمجید است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، یحیی رحیم‌ صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح در بازدید از بندر شهید رجایی، اظهار کرد: استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت های دریایی به ویژه استان هرمزگان منجر به تقویت اقتصاد ملی کشور و نهادینه شدن توسعه دریامحور در میان مسئولان شود.

وی تصریح کرد: دستاوردهای که بنادر طی سال های اخیر به دست آوردند قابل تمجید است از این رو ضرورت دارد که برای توسعه بنادر استراتژیک و حتی بنادر کوچک برنامه های توسعه ای تعریف کرد.

همچنین اله مراد عفیفی پور؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا، گفت: مطالعات هوشمندسازی بندر شهید رجایی و تبدیل شدن به یکی بندر سبز انجام شده و همچنین اقدامات لازم در زمینه پدافند غیرعامل در بزرگترین بندر تجاری کشور صورت گرفته است.

وی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های توسعه استان هرمزگان در حوزه دریایی و بندری به دلیل برخورداری از ۲۲۳۸ کیلومتر نوار ساحلی و بیش از ۷۰ بندر بزرگ و کوچک را برای مشاور عالی فرمانده کل قوا تشریح کرد و از اقدامات و دستاوردهای قابل توجه سازمان بنادر در زمینه توسعه گردشگری دریایی در سواحل و جزایر استان هرمزگان سخن گفت.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با همراهی جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه عالی دفاع ملی ‌از بخش‌های مختلف بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران بازدید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه