English

عضو هیات رییسه فراکسیون ولایی مجلس؛

امیدواریم شورای نگهبان و مجمع به وظایف قانونی و انقلابی خود عمل کنند/ امروز برخی از نمایندگان فقط برای سخنرانی آمده بودند

عضو هیات رییسه فراکسیون ولایی مجلس اظهار داشت: متاسفانه امروز که مجلس درگیر بحث مهم CFT، بود برخی از نمایندگان فقط برای سخنرانی آمده بودند.

امیدواریم شورای نگهبان و مجمع به وظایف قانونی و انقلابی خود عمل کنند/ امروز برخی از نمایندگان فقط برای سخنرانی آمده بودند

سیدحسین نقوی حسینی در حاشیه برگزاری جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی که طی آن ایرادات شورای نگهبان به لایحه CFT بررسی و برطرف شد، به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج گفت: متاسفانه تخلفات قانونی در اداره جلسه امروز مشاهده شد.

وی افزود: این موضوع را طی تذکری به هیات رییسه اعلام کردم، اما متاسفانه امروز برخی از نمایندگان فقط برای شعار دادن و سخنرانی کردن به مجلس آمده بودند و از موضوع مهمی که سرنوشت کشور مرتبط است، برای تبلیغات انتخاباتی استفاده کردند.

اگر درک صحیحی مضرات CFT وجود داشت در مجلس رای نمی آورد

نماینده ورامین در مجلس تصریح کرد: موضوع دیگر این است که شاید درک صحیحی از مضرات CFT نداریم و متن لوایح و اصلاحیه ها را به درستی مطالعه نمی کنیم، در غیر این صورت نباید به CFT در مجلس رای داده می شد.

نقوی حسینی در پاسخ به این پرسش که سرنوشت نهایی CFT چه خواهد شد؟ گفت: پیش از این شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام نظر خود را اعلام کرده است و امیدواریم شورای نگهبان و مجمع به وظائف قانونی و انقلابی خود عمل کنند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه